Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do PRIORITY SALE MARCIN SOJKA (wpis do KRAZ 18063) zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zatrzymali Twoje CV w swojej bazie po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prosimy dodatkowo o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie przez PRIORITY SALE MARCIN SOJKA UL MARCHOŁTA 28/30, 31-416 KRAKÓW danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

W każdym czasie możesz cofnąć wyrażoną zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Administratorem Twoich danych osobowych jest Pracodawca. Możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w związku z rekrutacją na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres roku i usuwamy je niezwłocznie po tym okresie, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres trzech lat.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]  

SALES HR

Accounts Payable Manager

SALES HRO firmie

13 00015 000 brutto / mies.
  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 15 dni
    do: 07 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Dla naszego klienta – międzynarodowego centrum SSC/BPO, szukamy osoby na stanowisko
Accounts Payable Manager

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Zarządzanie zespołem AP, który obsługuje transakcje księgowe
  • Zarządzanie przejęciami nowych procesów do FSSC oraz lokalne wdrażanie systemów wspomagających
  • Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania systemów w zakresie AP
  • Standaryzacja procedur w celu zwiększenia wydajności w FSSC i tworzenia wewnętrznych szablonów do wykorzystania w firmie
  • Aktywne kierowanie wewnętrznymi inicjatywami mającymi na celu ciągłe doskonalenie procesów i zwiększanie wydajności
  • Wsparcie kluczowych projektów związanych z AP, takich jak integracje biznesowe i wdrożenia systemów
  • Ocena, coaching, szkolenie i rozwój członków zespołu w celu poprawy indywidualnej i ogólnej produktywności zespołu
  • Nawiązanie I utrzymywanie dobrych relacji z wewnętrznymi klientami
  • Zapewnienie wysokiego standardu pracy i satysfakcji klientów
  • Zarządzanie raportami, wskaźnikami KPI i innymi kluczowymi wskaźnikami dotyczącymi wydajności w zakresie świadczenia usług

POSZUKIWANE KOMPETENCJE

  • Bardzo dobra znajomość finansów i rachunkowości oraz zamiłowanie do ludzi, procesów i usprawnień
  • min 5 lat doświadczenia w przetwarzaniu finansów w środowisku o dużym wolumenie, najlepiej z koncentracją w wiodących zespołach księgowości transakcyjnej w środowisku SSC / BPO
  • Dyplom magistra rachunkowości lub finansów lub równoważny certyfikat z zakresu rachunkowości
  • Doskonałe umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi, najlepiej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu, zwłaszcza liderami zespołów
  • Zdolność do nawiązywania i utrzymywania dobrych stosunków między funkcjami i regionami
  • Umiejętność inspirowania środowiska ciągłego doskonalenia i doskonałej obsługi klienta.
  • Wymagana doskonała znajomość języka angielskiego i polskiego, w mowie i piśmie.

OFERUJEMY

  • Wynagrodzenie podstawowe, w zależności od doświadczenia : 13 000 - 15 000 PLN brutto
  • Pracę w 100% zdalną, po pandemii raz w miesiącu delegacja do firmy
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna - poziom premium, karta multisport, dodatek urlopowy, ubezpieczenie na życie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Dla naszego klienta – międzynarodowego centrum SSC/BPO, szukamy osoby na stanowisko
Accounts Payable Manager

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Zarządzanie zespołem AP, który obsługuje transakcje księgowe
  • Zarządzanie przejęciami nowych procesów do FSSC oraz lokalne wdrażanie systemów wspomagających
  • Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania systemów w zakresie AP
  • Standaryzacja procedur w celu zwiększenia wydajności w FSSC i tworzenia wewnętrznych szablonów do wykorzystania w firmie
  • Aktywne kierowanie wewnętrznymi inicjatywami mającymi na celu ciągłe doskonalenie procesów i zwiększanie wydajności
  • Wsparcie kluczowych projektów związanych z AP, takich jak integracje biznesowe i wdrożenia systemów
  • Ocena, coaching, szkolenie i rozwój członków zespołu w celu poprawy indywidualnej i ogólnej produktywności zespołu
  • Nawiązanie I utrzymywanie dobrych relacji z wewnętrznymi klientami
  • Zapewnienie wysokiego standardu pracy i satysfakcji klientów
  • Zarządzanie raportami, wskaźnikami KPI i innymi kluczowymi wskaźnikami dotyczącymi wydajności w zakresie świadczenia usług

POSZUKIWANE KOMPETENCJE

  • Bardzo dobra znajomość finansów i rachunkowości oraz zamiłowanie do ludzi, procesów i usprawnień
  • min 5 lat doświadczenia w przetwarzaniu finansów w środowisku o dużym wolumenie, najlepiej z koncentracją w wiodących zespołach księgowości transakcyjnej w środowisku SSC / BPO
  • Dyplom magistra rachunkowości lub finansów lub równoważny certyfikat z zakresu rachunkowości
  • Doskonałe umiejętności w zakresie zarządzania ludźmi, najlepiej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu, zwłaszcza liderami zespołów
  • Zdolność do nawiązywania i utrzymywania dobrych stosunków między funkcjami i regionami
  • Umiejętność inspirowania środowiska ciągłego doskonalenia i doskonałej obsługi klienta.
  • Wymagana doskonała znajomość języka angielskiego i polskiego, w mowie i piśmie.

OFERUJEMY

  • Wynagrodzenie podstawowe, w zależności od doświadczenia : 13 000 - 15 000 PLN brutto
  • Pracę w 100% zdalną, po pandemii raz w miesiącu delegacja do firmy
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna - poziom premium, karta multisport, dodatek urlopowy, ubezpieczenie na życie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne