Oferta pracy

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Ad Product Manager

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Pilotów 10, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 06 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Pilotów 10

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Monitoring i analiza trendów rynkowych, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technologii reklamowych (służących do planowania, definiowania, optymalizacji, realizacji i raportowania kampanii reklamowych online)

  • Tworzenie, rozwój, zarządzanie produktem i konfiguracją reklamową w dedykowanym obszarze, w celu identyfikacji unikalnych szans na maksymalizację przychodów, optymalizację kosztów. W tym prowadzenie i koordynacja złożonych projektów rozwojowych w wyznaczonym obszarze.

  • Określanie zasad i możliwości emisji reklamy w powierzonych obszarach przy użyciu wybranych rozwiązań architektoniczno - technologicznych.

  • Koordynacja procesu tworzenia, konfiguracji, testów i wdrażania produktów i narzędzi reklamowych zapewniających wydajność, skalowalność i efektywność produktu reklamowego, w ścisłej współpracy z zespołami IT oraz innymi komórkami w firmie.

  • Badanie efektywności, optymalizacja produkcji oraz wykorzystania inventory reklamowego w oparciu o dostępne przekroje danych.

  • Wsparcie zespołów odpowiedzialnych za tworzenie ofert handlowych oraz zespołów AdOperations w realizacji zamówionych kampanii reklamowych.

  • Określanie wymagań i specyfikacji technicznej dla produktów reklamowych oraz dbanie o aktualizację dokumentów obejmujących specyfikację techniczną.

  • Doradztwo i prowadzenie szkoleń dla innych zespołów w firmie oraz dla klientów z zakresu reklamowych rozwiązań architektoniczno - technologicznych i ich konfiguracji.

Nasze wymagania

  • Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektem/produktem, analizy danych, marketingu produktu,

  • Znajomość narzędzi i systemów do emisji i zarządzania powierzchnią reklamową (adservery, platformy SSP/DSP/DMP, tag managment etc.)

  • Znajomość standardów dot. reklamy internetowej i zagadnień marketingu online

  • Znajomość regulacji prawnych dotyczących Internetu i reklamy (w tym GDPR)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność szybkiego podejmowania dobrych decyzji

Mile widziane

  • Umiejętność skutecznego komunikowania się z przedstawicielami zespołów IT jak z przedstawicielami zespołów handlowych

  • Wielozadaniowość, umiejętność wyznaczania priorytetów oraz samodzielność w realizacji zadań

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • inicjatywy sportowe

  • nowoczesne biuro

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.

Przewiń do profilu firmy