Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Ad Product Manager

Wirtualna Polska Media S.A.

  • ważna 19 godzin
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Wirtualna Polska Media S.A.

Żwirki i Wigury 16

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie, rozwój oraz utrzymanie oferty reklamowej opartej na DMP Wirtualnej Polski

  • Weryfikacja implementacji kodów ( WP Pixel ) na serwisach zewnętrznych, u klientów i partnerów

  • Monitorowanie poprawności danych zbieranych przy pomocy WP Pixel i ich zgodności z feedem produktowym

  • Tworzenie ofert dla klientów zawierających dopasowanie segmentów pod zapytanie od klienta, handlowca lub obszaru innego niż Sprzedaż

  • Koordynacja pracy nad jakością danych oraz potrzebami analitycznymi zespołów Sprzedaży, Wydawniczego, Komunikacyjnego, Kontrolingu

  • Wsparcie Sprzedaży na spotkaniach oraz warsztatach z klientami

  • Tworzenie prezentacji produktowych, sprzedażowych oraz szkoleniowych

  • Zgłaszanie oraz koordynacja wdrażania inicjatyw wydawniczych oraz technicznych wspierających rozwój i utrzymanie oferty targetowania w oparciu o dane

  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla klientów oraz członków organizacji

  • Proponowanie i wdrażanie, w porozumieniu z innymi obszarami, nowych rodzajów i poziomów segmentacji użytkowników

  • Prowadzenie podprojektów w Zespole Big Data w Reklamie

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie zróżnicowanych zbiorów danych

  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu zadań

  • Umiejętność tworzenia prezentacji w Power Point

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość Excela

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Znajomość najnowszych trendów w branży digital

Mile widziane

  • Znajomość narzędzi i systemów do emisji i zarządzania powierzchnią reklamową (adservery, platformy SSP/DSP/DMP, tag managment etc.).

  • Umiejętność przełożenia potrzeby biznesowej na język technologii oraz umiejętność oszacowania możliwości realizacji danego przypadku.

  • Doświadczenia w obszarze realizacji kampanii Programmatic.

  • Wiedza teoretyczna z zakresu webdev (HTML, CSS, JS).

  • Doświadczenie w korzystaniu z SharePoint, Confluence, Teams, JIRA.

To oferujemy

  • Możliwość współpracy hybrydowej tj.1, 2 dni z biura, pozostałe z dowolnego miejsca

  • Pełen pakiet szkoleń i warsztatów przygotowujących do roli w zespole.

  • Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie.

  • Uznanie i docenianie efektów i jakości pracy.

  • Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania.

  • Pakiet benefitów – sam/a decydujesz z jakiego benefitu chcesz skorzystać.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje