reklama

Praca Administracja biurowa

Mamy dla Ciebie 2997 ofert
    • Solec Kujawski
    Opis stanowiska: organizowanie pracy Biura Zarządu obsługa i organizacja spotkań biznesowych, podróży służbowych i wyjazdów firmowych nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie współpraca z poszczególnymi działami Spółki sporządzanie raportów i...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Obowiązki: wystawianie faktur w programie Symfonia Handel, prowadzenie korespondencji, organizacja i kontrola obiegu dokumentów, pomoc pracownikom w rozliczaniu wydatków, delegacji itp., przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do biura...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Częstochowa
    Opis stanowiska: Wykonywanie tłumaczeń pisemnych dokumentacji oraz korespondencji Uczestniczenie w spotkaniach, wykonywanie tłumaczenia ustnego rozmów ...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Opole
    Jako Specjalista ds. Administracyjnych Oddziału będziesz: wspierać administracyjnie Dyrektora Oddziału, Kierowników Zespołów i Przedstawicieli w wykonywaniu codziennych obowiązków, zapewniać wysoką jakość obsługi klienta, zapewniać skuteczny...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Poznań
    Tasks: Provide support for different aspects and stages of the Professional Development Program for other McKinsey functions globally: sign up; onboarding; support for learning, staffing, mentorship and Program certification. Shape and enable...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Jakie będą Twoje obowiązki Rejestracja dokumentów ubezpieczeniowych, zmian/aneksów, zawiadomień i oświadczeń woli w wewnętrznych systemach IT Odpowiadanie na korespondencję przesyłaną drogą elektroniczną Telefoniczna obsługa Klienta ...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Dla naszego Klienta – międzynarodowej korporacji – poszukujemy obecnie osób posługujących się j. niemieckim oraz angielskim w stopniu bardzo dobrym na stanowisko: Customer Service with German Miejsce pracy: Warszawa Możesz liczyć na: Możliwość...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Zielona Góra
    Zakres obowiązków: obsługa administracyjno-biurowa obsługa centrali telefonicznej obsługa korespondencji koordynowanie przepływu dokumentacji ...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Miejsce pracy: Republika Czeska, Czechy
    Kierownik Sprzedaży będzie odpowiedzialny/a za rozwój sprzedaży na terenie Czech: analizę i ocenę rynku potencjalnych partnerów w kanale multiagencyjnym pozyskiwanie do współpracy partnerów oraz ich bieżące wsparcie prowadzenie szkoleń i...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
    • Warszawa
    Your future responsibilities You’ll join Workplace Management PL and EE, where we provide efficient business support to Nordea Bank units enabling them to focus on running the business. What you’ll be doing: Management administrative tasks...
    opublikowana: 23 kwietnia 2019
reklama