reklama

Praca administration specialist

Mamy dla Ciebie 639 ofert
    • Wrocław
    Praca w pełnym wymiarze czasu pracy Zakres obowiązków: samodzielne, kompleksowe prowadzenie spraw na etapie postępowania sądowego przygotowywanie projektów pism procesowych w toku postępowania sądowego (opracowywanie pozwów, wniosków, środków...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • 3 lokalizacji
    Twoje zadania: wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem standardów obowiązujących w firmie w zakresie prawidłowej eksploatacji pojazdów, kontrola kosztów użytkowania floty samochodowej, współpraca z dostawcami zewnętrznymi: warsztaty, myjnie,...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Zdunowo (pow. płoński)
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: realizacja zadań administracyjnych dla Smart Vegetables Innovations Sp. z o.o. nadzór nad utrzymywaniem wydatków biurowych w ramach określonego budżetu zapewnienie i koordynowanie sprawnego...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Warszawa
    Key Responsibilities: Providing support for Finance Analysts and Team Leader Co-ordination of the billing for countries in scope, raising invoices and submitting to client Liaising with the client regarding payment of invoices / resolve customer...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Gdańsk
    Kluczowe zadania na tym stanowisku: dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, obsługa sekretariatu, organizacja spotkań – rezerwacja sali wewnętrznie/zewnętrznie, zamawianie cateringu, rezerwacja hoteli, taksówek itp., wyszukiwanie dostawców usług,...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Katowice
    Jeśli czytasz nasze ogłoszenie to prawdopodobnie: znasz język niemiecki w stopniu bardzo dobrym oraz angielski w stopniu komunikatywnym szukasz stałej pracy, w której będziesz mieć możliwość wykorzystania języków obcych interesuje Cię praca...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Poznań, Dąbrowa (pow. poznański)
    Opis stanowiska: Organizowanie i nadzorowanie prac adminstracyjno - biurowych Organizacja sprawnej pracy biura - nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur, wdrażanie procedur i instrukcji Koordynacja korespondencji przychodzącej i...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Warszawa
    Your tasks: Administration of customer orders for hardware, software and services; Creation and administration of purchase orders to internal and external suppliers; Administration of master data for administrative and operational purposes;...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Samodzielne wyszukiwanie przetargów oraz używanie platformy przetargowej, Składanie i przygotowywanie dokumentacji przetargowej poprzez: identyfikację produktów Radiometer i konkurencji w ogłoszeniach przetargowych,...
    opublikowana: 20 lipca 2019
    • Kraków
    At Brown Brothers Harriman, we believe no job is too big or small for any of us to handle if it helps our clients. We value passionate, committed people who enjoy collaborating with others to find new solutions to complex business challenges. We...
    opublikowana: 20 lipca 2019
reklama