Klauzula informacyjna RODO w związku z rekrutacją

zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) czyli RODO informujemy

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Diehl Stiftung & Co. KG, 276 Stephanstraße 49, 90478 Nürnberg, Germany, Tel.: +49 911 947-0, Commercial register: local court Nürnberg, HRA 552, e-mail : [email protected] Procesorem Pani/Pana danych osobowych jest Valians International Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Feldmana 4/7, 31-130 Kraków, KRS: 0000410798, NIP: 6772367620, REGON: 122526213, tel. +48 12 631 12 89, e-mail: [email protected]

Przetwarzamy dane osobowe ( imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe ) a także informacje dotyczące wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz wizerunek podane w zgłoszeniu rekrutacyjnym.

Na podstawie art.6 ust.1 lit. a RODO Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko podane w ogłoszeniu o pracę na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.

Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym mogą być także przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

W czasie trwania procesu rekrutacji na określone stanowisko pracy mogą być przeprowadzane testy kompetencji i językowe pod warunkiem wyrażenia odrębnej i dobrowolnej zgody.

Przysługuje Pani/Panu również możliwość wyrażenia dodatkowej zgody, na przetwarzanie Pańskich danych również dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Wyrażenie tej zgody jest całkowicie dobrowolne, a jej brak nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami w trakcie przeprowadzania rekrutacji, na udział w której wyraził(a) Pani/Pan zgodę

W każdym czasie może Pani/Pan cofnąć swoje zgodę, kontaktując się z Administratorem pod adresem e-mail: [email protected] Procesorem pod adresem e-mail : [email protected]

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wyłonienia kandydata, a następnie przez okres 6 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.

W przypadku wyrażenia zgody na potrzeby przyszłych rekrutacji Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 2 lata od przesłania zgłoszenia rekrutacyjnego.

Odbiorcą Pani /Pana danych osobowych są osoby do tego uprawnione, przeprowadzające proces rekrutacji, a także kadra zarządzająca przyszłego Pracodawcy.

Nie przekazujemy danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy

Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
DIEHL METERING

Administration assistant

DIEHL METERINGO firmie

  • małopolskie

  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 5 sie 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Over 16,000 people employed in our five divisions of Metal, Controls, Defence, Aviation and Metering are working on current and future technologies.
Diehl Metering brings together the best experts in the measurement industry. The intelligent energy data management solutions we develop help our partners around the world to effectively and sensibly use natural resources and energy.
 
For our Corporate Portfolio Management Team,
we are looking for a new member for the position of:
Administration assistant
Location: Cieszyn (Bażanowice) or home office
The Corporate Portfolio Management Team is spread over Germany, France and Poland and manages all products sold by Diehl Metering worldwide.
As Assistant you will be responsible mainly for support Vice President (VP) of Portfolio Management team with administrative issues.

 

WHAT CAN YOU COUNT ON?

  • You will get full time employee contract from the very beginning
  • You will take chance to gain experience in international company
  • We will give you a chance to develop yourself – to participate in internal and external trainings and learn from other team members

AS ASSISTANT YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR:

  • Communication with internal and external organizations
  • Control of mail traffic among both team members and VP
  • VP calendar and organization of his meetings, business travels
  • Coordination and generation of reports, statistics, graphs and presentations
  • Coordination of visits and caring of our guests
  • Making summaries of meetings and spreading information
  • Support in the translations and proofreading of documents
  • Support in HR tasks as well as organizing onboarding process in line with VP
  • Ordering office equipment

DO NOT HESITATE TO APPLY IF:

  • You have proven experience (2-3 years) in Executive or Administration Assistant role
  • Your communication in English is fluent (both spoken and written)
  • MS Office (in particular PowerPoint, Excel) has no secrets for you
  • Self-discipline, responsibility and multitasking are your advantages
  • Your communication skills let you get along with everyone
  • You possess driving license cat. B
  • You are motivated to develop your own skills and face interesting challenges
Over 16,000 people employed in our five divisions of Metal, Controls, Defence, Aviation and Metering are working on current and future technologies.
Diehl Metering brings together the best experts in the measurement industry. The intelligent energy data management solutions we develop help our partners around the world to effectively and sensibly use natural resources and energy.
 
For our Corporate Portfolio Management Team,
we are looking for a new member for the position of:
Administration assistant
Location: Cieszyn (Bażanowice) or home office
The Corporate Portfolio Management Team is spread over Germany, France and Poland and manages all products sold by Diehl Metering worldwide.
As Assistant you will be responsible mainly for support Vice President (VP) of Portfolio Management team with administrative issues.

 

WHAT CAN YOU COUNT ON?

  • You will get full time employee contract from the very beginning
  • You will take chance to gain experience in international company
  • We will give you a chance to develop yourself – to participate in internal and external trainings and learn from other team members

AS ASSISTANT YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR:

  • Communication with internal and external organizations
  • Control of mail traffic among both team members and VP
  • VP calendar and organization of his meetings, business travels
  • Coordination and generation of reports, statistics, graphs and presentations
  • Coordination of visits and caring of our guests
  • Making summaries of meetings and spreading information
  • Support in the translations and proofreading of documents
  • Support in HR tasks as well as organizing onboarding process in line with VP
  • Ordering office equipment

DO NOT HESITATE TO APPLY IF:

  • You have proven experience (2-3 years) in Executive or Administration Assistant role
  • Your communication in English is fluent (both spoken and written)
  • MS Office (in particular PowerPoint, Excel) has no secrets for you
  • Self-discipline, responsibility and multitasking are your advantages
  • Your communication skills let you get along with everyone
  • You possess driving license cat. B
  • You are motivated to develop your own skills and face interesting challenges

Ogłoszenie archiwalne