reklama

Praca administrative assistant

Mamy dla Ciebie 264 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Wąbrzeźno
    Zadania na stanowisku: Dystrybucja korespondencji wypływającej i wychodzącej Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów Obsługa spotkań i delegacji Obsługa telefoniczna recepcji Tworzenie zestawień w MS Excel Zarządzanie salami konferencyjnymi...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: kompleksowa obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie gości, obsługa telefonów i wszelkich urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji oraz koordynacja obiegu dokumentów i sprawnego przepływu komunikacji w firmie, wystawianie...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Redzikowo (pow. słupski)
    Twój zakres obowiązków, komunikacja wewnętrzna w firmie: plakaty, ogłoszenia, newsletter,, obsługa interesantów, w tym kontrahentów z zagranicy, organizowanie pobytu kontrahentów, w spółce (hotel, transport, lunch), dokonywanie tłumaczeń...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji, Sporządzanie raportów na potrzeby firmy, Przygotowywanie pism, kontakt z administratorem budynku, Wsparcie Dyrektora Generalnego (spotkania, notatki, pisma)
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • 3 lokalizacji
    Opis stanowiska: wspieranie prac administracyjnych w biurze / na budowie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej w biurze / na budowie, koordynacja współpracy z dostawcami wybranych usług, organizacja spotkań i wyjazdów...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Warszawa
    Kogo szukamy Dołącz do naszego zespołu Administracji w Doradztwie Podatkowym. Razem tworzymy skuteczną drużynę indywidualności z pasją do tego, co robimy w życiu zawodowym i osobistym. Jeśli jesteś osobą… która posiada minimum rok doświadczenia w...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Wronki
    Główne zadania: Prowadzenie sekretariatu i recepcji siedziby głównej firmy we Wronkach; Koordynowanie spotkań w kalendarzach członków zarządu; Organizacja podróży służbowych członków zarządu. Przygotowanie niezbędnych dokumentów (paszporty/wizy);...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Gliwice
    Grupa BEUMER jest światowym liderem w projektowaniu i wdrażaniu systemów transportu wewnętrznego. Są to zaawansowane technicznie, wysoko zautomatyzowane urządzenie do paletyzacji i pakowania, sortowania i dystrybucji bądź transportu i załadunku....
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Wrocław
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za wystawianie pism dla Klientów, tłumaczenie dokumentów i procedur (ang-pol / niem-pol / pol-ang), udział w projektach LEAN. ...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Gdańsk
    Zakres zadań: Profesjonalne prowadzenie biura Organizacja spotkań w firmie i obsługa gości Wsparcie pracy działu Operations Organizacja i rozliczanie podróży służbowych Obsługa obiegu dokumentów, w tym zarządzanie korespondencją, factoring...
    opublikowana: 18 listopada 2020