Administrative Coordinator

MAN ON THE MOON Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Man on the Moon - Agencja HR dla Brand New Galaxy Busienss Services poszukuje osoby na stanowisko:
Administrative Coordinator
 
Lokalizacja: Poznań

Opis firmy 

Brand New Galaxy (BNG), to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją.

W skład platformy wchodzą:

  • Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce),
  • Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce),
  • Spacecamp (agencja digitalowa),
  • Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel),
  • Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego),
  • New Gravity (software house automatyzujący procesy biznesowe),
  • Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR),
  • Robonauts Pictires (studio produkcyjne),
  • BNG Business Services (Legal, Finance, Payroll & Administation), 
  • BNG HQ (Warszawa),
  • BNG WE (Amsterdam),
  • BNG MEA (Dubaj).

www.brandnewgalaxy.com

Przed Tobą

Osoba na tym stanowisku ma szansę rozwijać swoje kompetencje w obszarze administracji. Do Twoich głównych obowiązków będzie należała pomoc w codziennym, sprawnym i przyjaznym, funkcjonowaniu poznańskiej siedziby platformy BNG.

Do zakresu prac należeć będą m.in.:

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wygląd biura,
  • składanie i realizacja zamówień biurowych (w tym sprzętu firmowego),
  • nadzór nad jakością usług podwykonawców z obszaru administracji,
  • organizacja podróży służbowych,
  • koordynowanie obiegu korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • organizacja eventów i wydarzeń firmowych. 

Wymagania

Jeśli:

  • masz m.in. 2 lata doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej, szczególnie mile widziane doświadczenie w pracy recepcyjnej lub asystenckiej,
  • płynnie mówisz i piszesz po angielsku,
  • jesteś osobą otwartą, komunikatywną i naturalnie serdeczną,
  • zależy Ci na relacjach i ludziach, którzy Cię otaczają,
  • umiesz wyznaczać sobie priorytety i realizować je według planu,
  • doskonale organizujesz i planujesz swoją pracę z wyprzedzeniem i z kalendarzem,
  • charakteryzuje Cię asertywność i zaradność – czujesz w sobie moc sprawczą i stawiasz na efektywność wykonywanej przez Ciebie pracy,
  • zmiany, dynamika i zróżnicowanie – to wiatr w Twoje żagle,
  • lubisz inicjować, ulepszać i usprawniać,
  • czujesz, że zainteresuje Cię to, czym się zajmujemy i chętnie będziesz spędzać z nami czas, współtworząc klimat tego miejsca

- to super! :)

Oferujemy

  • rozwój w obszarze administracji biurowej,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • swobodną i przyjacielską atmosferę pracy,
  • otwarte, tolerancyjne i międzynarodowe środowisko pracy,
  • pracę pozbawioną nudy :) 

Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcesz nas poznać i przesłać do nas swoje CV!
Dziękujemy i do zobaczenia!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy