Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • o firmie

    Brno, Czechy 20.09.2018

    Key responsibilities Point of contact for L1 Service Desk Investigating issues engaging with problem management Continual service improvement activities Provide guidance to users on next steps to resolve Access issues Continual Service...

  • Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Seeking IT-supporter who understand how to deliver good service. If you’re an IT-Supporter, willing to learn new stuff, you might be the person we’re looking for in a newly established IT Service function in Warsaw Sokolow/Danish Crown is...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Job Description To give direct pre- and post-sales technical support to customers from North and Latin America via phone and email for MOTOTRBO and related products. Training on supported products will be provided. To take ownership of customer...

  • Łódź, łódzkie 19.09.2018

    Zakres obowiązków: wsparcie pracowników UNIQA w zakresie użytkowanego oprogramowania, rejestracja błędów w systemach zgłoszeniowych, testy aplikacji wewnętrznych. Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,...

  • Bułgaria 19.09.2018

    Technical Support Associate (Tier 1) are part of the customer support chain in the line of contact between Convergys and our customers. Working on behalf of our clients the Technical Support Associate (Tier 1) will provide responsive and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    administrator helpdesk

    Tak, chcę!

  • Legnica, dolnośląskie 19.09.2018

    The IT Infrastructure Specialist consults system and infrastructure development projects with regard to i nfrastructure issues and operational concepts, creates solutions and implements them. ...

  • Białystok, podlaskie 19.09.2018

    Wymagania: wykształcenie informatyczne/techniczne, znajomość systemów Windows/Macintosh znajomość SQL, mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziem Jira, znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej, umiejętność...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Job Description Handle inbound calls, chats, web enquiries and emails from prospects or customers who have an interest in implementing projects involving Motorola’s products and solutions and deal with existing customers/ partners that need...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    This position requires an energized IT support professional delivering high quality IT technical support to the Client VIP and office staff community. This would include but not limit a dynamic list of senior executives and office staff within...

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 19.09.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Numer referencyjny: 38/K/AS/2018 Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Daily people management of IT Specialists working in Application Management & Solutions, Infrastructure Solutions, and Service Desk, including: Regular 1:1 meetings with employees to ensure motivation, delivery, and prioritization Ensuring...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: Oprogramowania systemowego, użytkowego Sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) Sieci komputerowych Telefonów VOIP i...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Responsibilities: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s and users Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that provide hardware / software / network problem...

  • Smolec (pow. wrocławski), dolnośląskie 19.09.2018

    ZADANIA: zapewnienie wsparcia IT dla klienta wewnętrznego instalowanie i konfigurowanie komputerów i serwerów Windows konfigurowanie i administrowanie wielofunkcyjnych urządzeń administrowanie SQL, w tym tworzenie zapytań udział w realizowanych...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 19.09.2018

    Zadania: Przeprowadzanie wstępnej oceny, diagnostyki i zdalnego wsparcia systemów informatycznych Zapewnienie dogłębnego rozwiązywania problemów sprzętowych lub programowych za pomocą narzędzi diagnostycznych Współpraca z innymi poziomami...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Jeśli masz ochotę na: Prowadzenie działań optymalizacyjnych i upraszczających w obszarze SLM Monitorowanie i raportowanie poziomu usług IT do CIO, wyższej kadry zarządzającej Aviva oraz zespołów IT Monitorowanie i uzgadnianie na poziomie...

  • Opole, opolskie 19.09.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Opis stanowiska: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim Odpowiadanie na zapytania oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie oraz dokumentacja rejestru zgłoszeń ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Zadania: Przeprowadzanie wstępnej oceny, diagnostyki i zdalnego wsparcia systemów informatycznych Zapewnienie dogłębnego rozwiązywania problemów sprzętowych lub programowych za pomocą narzędzi diagnostycznych Współpraca z innymi poziomami...

  • Łódź, łódzkie 19.09.2018

    Responsibilities Administers and maintains the learning management system (LMS) database. Trouble shoots and resolves system issues. Managing catalog and activity creation, enrollment and attendance processes for complex and time-sensitive...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Main tasks: Supports QVC emplyees worldwide in terms of all IT – related issues Documents problems and resolutions and creates documents for knowledge transfer Provides access to systems/applications, working closely with applications development...

  • Regensburg, Niemcy 19.09.2018

    Obowiązki: instalacja, montaż, przeglądy produktów IT (notebooki, komputery stacjonarne, oprogramowanie), odnajdywanie błędów, zakłóceń oraz usuwanie ich, przeprowadzanie testów funkcjonowania oprogramowania oraz sprzętu, stosownie do wytycznych,...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.09.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • o firmie

    Kąty Wrocławskie, Wrocław (okolice), dolnośląskie 19.09.2018

    Key responsibilities: Handling and solving issues with Windows, MS Office and other basic applications used in the Company, using direct contact, remote tools or by phone. Managing desktops, laptops andprinters infrastructure. Managing support...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów związanych z wyświetlaniem reklam na stronach oraz incydentów z technologiami WWW (HTML5, JavaScript) Udzielanie konsultacji i dzielenie się wiedzą techniczną z zespołami wsparcia technicznego Regularna...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    IT Helpdesk Analyst is required to perform a support role for international customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing. Provide answers to the clients by identifying problems;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Co będziesz robić? Bezpośrednio wspierać użytkowników biura i pomagać im w rozwiązywaniu problemów IT, Przyjmować zgłoszenia, kategoryzować je i rozwiązywać, Instalować i konfigurować sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie, Obsługiwać flotę...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Zadania: opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów, prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych, wsparcie techniczne dla klientów; praca głównie na miejscu u kilku klientów na terenie Warszawy oraz zdalna; ...

  • Sulęcin, lubuskie 19.09.2018

    Zakres obowiązków: instalacja i konfiguracja stacji roboczych dla pracowników firmy wsparcie użytkowników końcowych - helpdesk uzupełnianie / prowadzenie dokumentacji infrastruktury IT rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Would you like to take on responsible tasks? 2nd level support: AV End-Point-Solution MS WSUS (with and w/o SCCM) Personal client firewall HDD and USB encryption Patchcycle Management: Check sources / information Initiate test- and rollout cycle...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Tasks: The main objective of this position is to ensure the continuous operation of the ChatBots and Cognitive Services team by cooperating with international customers from different business domains and understanding their needs and...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.09.2018

    Are you willing to build your career in technical support? We’ll help you to start! Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring Microsoft Windows System Liaising with users from different...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.09.2018

    Obecnie do naszego Centrum Przetwarzania Danych poszukujemy Administratora Sieci, który będzie czuwać nad projektowaniem i utrzymywaniem infrastruktury sieciowej. Zapraszamy do zapoznania się z zadaniami oraz wymaganiami na tym stanowisku: Czym...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów bezpieczeństwa A także smaka na:...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Task: Maintain all aspects of client satisfaction while providing technical and functional support to our European and Global Customers of our Enterprise Software solutions. Troubleshoot and resolve complex and varied issues Manage and own all...

  • Katowice, śląskie 19.09.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Obsługę zgłoszeń i stacji roboczych użytkowników Wsparcia procesów ITIL (zarządzanie Awarią, Zmianą i Problemem) Zarządzanie kontami użytkowników Systemowe działania operacyjne (Domena AD, LANDesk/ MS...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Tasks: As an application manager, you will act as IS product owner and delivery manager for one of key ABB Master Data global document repository systems. As an Application Manager, you will: Take the delivery side ownership of key global...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Tasks: Microsoft Office 365 is a Software as a Service (SaaS) solution that includes Microsoft Office and other services, such as email and collaboration, from Microsoft's cloud servers. Office 365 Subject Matter Expert role is part of the Global...

  • Katowice, śląskie 19.09.2018

    Zespół Serwisu wspiera użytkowników oprogramowania przez udzielanie konsultacji telefonicznych, diagnostykę i rozwiązywanie zgłoszonych problemów. Dlatego osoba, która zna procesy biznesowe z co najmniej jednego z wymienionych poniżej obszarów...

  • o firmie

    Polkowice, dolnośląskie 19.09.2018

    Co będziesz robić: sprawować nadzór nad komputerami i urządzeniami biurowymi w Centrali i Salonach, rozwiązywać bieżące problemy użytkowników, wykonywać bieżące prace w zakresie struktury IT. ...

  • Katowice, śląskie 19.09.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • o firmie
    2 lokalizacje 19.09.2018

    Your tasks: Coordination of IT requests & incidents in the ticketing system Proactive SLA tracking, monitoring correct timeliness and ticket flow Dispatching onsite engineers for hardware related repairs Active communication with onsite engineers...