Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: wsparcie użytkowników w zakresie aplikacji lokalnych parametryzację techniczną aplikacji lokalnych zarządzanie danymi oraz incydentami (analiza incydentu, komunikacja, raportowanie, śledzenie)...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 26.04.2018

    Job ID #: 8180 Functional Area: Project Management Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: unlimited Employment Type: Regular Full-Time ...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Obowiązki: instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych i aplikacji, wsparcie i utrzymanie systemów operacyjnych, systemów i sieci komputerowych, rozwiązywanie problemów systemowych i sieciowych, diagnoza i rozwiązywanie usterek sprzętów i...

  • o firmie

    Rzeszów, podkarpackie 26.04.2018

    Due to business requirement Carlson Wagonlit is looking for motivated candidates to fulfill global temporary project milestones, whereas driving quality and data standardization. Responsibilities & duties: Configure and maintain applications...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 26.04.2018

    Your tasks: Filtering and qualifying IT service repair orders related to printers Analyze and diagnose problems related to printer hardware & implementing correct resolution Providing remote L 1,5 Global Support via the phone Active contact with...

  • o firmie
    3 lokalizacje 26.04.2018

    Profil pracownika wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne) znajomość podstaw programowania w oparciu o dowolny język znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL umiejętność...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    administrator helpdesk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Dlaczego warto z nami współpracować? Gemius jest międzynarodową firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Jesteśmy na rynku już kilkanaście lat, ale nasz cel pozostaje bez zmian: dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku...

  • Gdynia, pomorskie 26.04.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Będziesz mieć szansę na: zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów współpracę z zespołami w innych lokalizacjach (także za granicą) wspieranie użytkowników w zakresie funkcjonowania aplikacji utrzymywanie i konfigurację kluczowych elementów...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Job type: Full time, regular Responsibilities: Building new and improving existing servers and systems Taking part in migrations and new systems implementations Serving as 3rd line support in solving technically challenging and complex issues...

  • Poznań, wielkopolskie 26.04.2018

    Responsibilities: Provide technical support for Customer Identity and Access Management (CIAM)/Gigya and Adobe Experience Manager platforms, solve reported issues and work on the new functionalities. Play role of technical leader within the...

  • 2 lokalizacje 26.04.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: Współpraca z niemieckojęzycznym Klientem Rejestracja i dystrybucja zgłoszeń w systemie ticketowym Realizacja technicznych zadań na podstawie przygotowanych procedur Rozwój w...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Opis stanowiska: Zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej: monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7. (w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00, także w weekendy...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 26.04.2018

    We offer: Real job experience from day one, based on the employment contract. Being a part of the IT and will have exposure to our global business and how we work across a variety of markets including, the US, UK, Germany, Italy and France. Open...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Your Focus: The MicroStrategy Technical Account Parter (TAP) role was born out of the need to accommodate each customer’s unique set of requirements as they adopt MicroStrategy technology and solutions. This individual will manage a portfolio of...

  • Wrocław, dolnośląskie 26.04.2018

    Position Summary Employee in this position is a professional specialized on application support and application integration. As member of the team, you will be responsible for: application integration incident management problem management change...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Profil Kandydata: Znajomość systemów: Windows 2012, Windows 10; Znajomość programów: MS Office 2016 (Word, Excel, Power Point, Outlook); Znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi; Znajomość Active Directory; Umiejętność konfiguracji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Description: Group Chief Technology Office (CTO) is a global organization within IT that provides infrastructure services to the Bank. We provide commercially competitive products and services that enable engineered performance, information...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 26.04.2018

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Kraków, małopolskie 26.04.2018

    The Digital Service Manager role is a hands on role involving all aspects of service delivery, 24/7 operations, effective monitoring, change and release management, logging and alerting in a DevOps environment. As well as working with global...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Basic Function: The Cloud Support Engineer will be responsible for working with and resolving all technical support problems for Cloud Customers (On-premise). Job Duties: Work on technical support cases logged by Cloud Customers Be in charge of...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 26.04.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające umiejętności branżowe ...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności: koordynowanie zespołem Service desk w Centrali Spółki, podejmowanie natychmiastowych działań w sytuacjach awaryjnych zmierzających do przywrócenia pełnej sprawności systemów...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 26.04.2018

    Customer Support Professional role is to help Portuguese speaking customers to solve problems. The employees offer their help to users mainly on the phone or via email. Candidate profile: very good knowledge of Portuguese language basic knowledge...

  • o firmie
    2 lokalizacje 26.04.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń i pomoc w rozwiązywaniu problemów Monitorowanie i realizowanie działań systemowych Współpraca z zespołami IT oraz jednostkami biznesowymi Przygotowywanie dokumentacji oraz instrukcji Dbanie o ciągłą...

  • o firmie

    Sochaczew, mazowieckie 26.04.2018

    BACKGROUND As a result of changes within Mars Information Services (Mars IS) Business Partnership (BP) prompted by the creation of Mars Wrigley Confectionery (MWC), the newly created MWC PL Unit BP requires the above role to be filled as soon as...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 26.04.2018

    Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring Office applications Liaising with users from different departments Finding solution for problems around applications Analysing and solving...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 26.04.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Łódź, łódzkie 26.04.2018

    Jeśli jesteś ciekawy świata, otwarty na ludzi i inne kultury, lubisz pracować w międzynarodowym środowisku dołącz do nas na stanowisku: ...

  • Zielonka, mazowieckie 26.04.2018

    Zakres obowiązków m. in.: obsługa klienta – telefon, email, pomoc zdalna związana z serwisowaniem produktów oraz usług firmy Marcel diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klienta instalacje systemu firmy Marcel na miejscu u...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Rozpoczynając z nami współpracę będziesz odpowiedzialny za WSPIERANIE UŻYTKOWNIKÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI, INSTALACJI I NAPRAWY SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO Poprzez: analizowanie i rozwiązywanie bieżących awarii i problemów ze sprzętem informatycznym...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 26.04.2018

    Job ID #: 8978 Functional Area: IT Location: Wroclaw (Breslau), Poland Duration: other Employment Type: Regular Full-Time Position Description Responsible for the performance of staff and their professional development. Responsible for the public...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Pracując na stanowisku Service Engineer , do Twoich obowiązków należeć będzie: Zarządzanie relacjami ze strategicznym dostawcą infrastruktury IT w tym: zgodności z obowiązującymi politykami i standardami, nadzór nad kosztami infrastruktury IT u...

  • Kraków, małopolskie 26.04.2018

    Scope of activities: Central contact person for our international project partners for questions about the use of the TRANSPOREON platform (system implementation at the customer, customer support, analysis of problems that occur while using our...

  • Kraków, małopolskie 26.04.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • Wrocław (okolice), Pietrzykowice (pow. wrocławski; gm. Kąty Wrocławskie), dolnośląskie 26.04.2018

    Twoje zadania: Merytoryczne i techniczne wsparcie użytkowników firmy w codziennych problemach ze sprzętem komputerowym, Bieżące utrzymanie stacji roboczych i oprogramowania, Diagnoza oraz usuwanie problemów sprzętowych, Współpraca z innymi...

  • o firmie
    2 lokalizacje 26.04.2018

    Working as System Support Specialist you will have a key role in the support of the SuccessFactors based global learning management service that is available in 20+ languages with the scope of all 100+ countries Responsibilities: Reviewing and...

  • o firmie
    3 lokalizacje 26.04.2018

    Profil pracownika wykształcenie wyższe (mile widziani również studenci ostatnich lat studiów) biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny) dobra znajomość języka angielskiego znajomość obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office,...

  • Kraków, małopolskie 26.04.2018

    Key Accountabilities: Respond promptly to time sensitive and often high value queries and escalations from both other departments and direct from clients Provide excellent client management support, improve client engagement and resolve the...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 26.04.2018

    Osoba pracująca na stanowisku odpowiedzialna będzie za: Przygotowywanie ekspertyz technicznych oraz wprowadzanie informacji do systemu wewnętrznego Wsparcie techniczne na linii serwisowej Poszukiwanie nowych technologii. Wprowadzanie nowych...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 26.04.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: Oprogramowania systemowego, użytkowego Sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) Sieci komputerowych Telefonów VOIP i...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Główne obowiązki: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pierwszej linii kontaktu z klientem obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji obsługa poczty e-mail/korespondencji przychodzącej i wychodzącej prowadzenie rejestru kontaktów...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 26.04.2018

    Osoba na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę Klienta indywidualnego (Support) poprzez ODBIERANIE POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH. Brak sprzedaży! Odpowiadamy wyłącznie za HELPDESK. ...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie wsparcia informatycznego i technicznego użytkowników w Centrali oraz zdalnego wsparcia dla użytkowników w oddziałach. Przygotowanie sprzętu dla użytkowników, w tym...