Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Łódź, łódzkie 2018-12-12

    The duties will include: Responding to queries in Accounts Payable and Receivable area Direct e-mail and phone contacts with vendors and employees from client entities Vendor accounts reconciliations Participation in various projects ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-12

    Nasze wyzwania dla Ciebie: opieka nad sprzętem oraz systemami operacyjnymi i bankowymi wdrażanie nowych technologii w centrum danych współtworzenie i zarządzanie od strony IT projektami biznesowymi monitorowanie i optymalizacja systemów...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Do działu IT, odpowiedzialnego za całość usług informatycznych w firmie S&T, poszukujemy osoby, która wesprze swoją wiedzą i zaangażowaniem środowisko IT naszej organizacji. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT...

  • 3 lokalizacje 2018-12-12

    Responsibilities Support Global Data Privacy and Information Security to ensure adherence to data retention policies and practices Develop, deliver and maintain data management documents to improve the way of managing, sharing and using data The...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Rola: Administrowanie relacyjnymi bazami danych z możliwością specjalizacji w następujących obszarach: DB Engine, Analysis Services, Reporting Services, Integration Services – optymalizacja i konfiguracja, zarządzanie zasobami sprzętowymi Druga...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    General Description The IT Service Desk Group Coordinator is responsible managing the first level support in the IT Service Desk and distributes incidents and service requests to IT Service Desk Agents (SDA) and Local IT Service Support...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-12

    Ensuring quality in ongoing projects by analysing primary risks and mitigating risks that arise in the project Creating a quality plan and risk analysis for a given technical topic Ongoing cooperation with a project team Creating and sending...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Opis stanowiska: Praca w zespole ServiceDesk dla klientów niemieckojęzycznych, Rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym i ich zdalna realizacja na bazie posiadanych procedur, Dystrybucja zgłoszeń wykraczających poza zakres kompetencji do...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    administrator servicedesk

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • 16 lokalizacji 2018-12-12

    The position will involve supporting users based in all European locations over the phone through the Helpdesk line or Service Desk system. The successful candidate will be part of a wider Global Helpdesk Team based across various Elavon sites in...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Industry: Finance/Banking Location: Warsaw, Domaniewska 39a street Business trips: first week in Office in Denmark, later-on occasional trips Remote work: Occasionally Project language: English (required)/Polish Project length: 12 months +...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-12

    What will your essential responsibilities include? Provide first line IT support for all AXA XL colleagues across a range of technologies, including desktop applications, printing/scanning, telephony, mobile devices, audio and video conferencing,...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-12-12

    Your tasks: Monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaborating with our engineers (supporting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going analysis and validation of...

  • Łódź, łódzkie 2018-12-12

    Zadania: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku niemieckim lub francuskim Odpowiadanie na zapytania oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • 2 lokalizacje 2018-12-11

    Workplace: Nowy Tomyśl or Radzyń Podlaski Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Katowice, śląskie 2018-12-11

    Responsibilities: Handling of Business Customer Complaints (24/7 Hotline) Documentation of customer complaints/requests in ticket system Handle tickets created by network monitoring unit Communication with business customers in German language...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-11

    Your role Are you passionate about technology? Do you want to grow and become the part of the global support team? We're looking for analysts speaking German and English to provide the best support to users in our organization. We will guide you...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-12-11

    Job Description/Purpose: Operations Manager will be accountable for all aspects of delivery to one or a number of clients supported by our Global Delivery Centre in Poland. The successful Candidate will also manage a team of Service Desk Team...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKMEA, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-11

    Description: At Jacobs you will join an inclusive and dedicated team working on some of the world’s most impactful projects. Hard problems energize us, and fresh solutions delight us. This approach has defined us for more than 60 years, and it...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-12-11

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: zarządzanie zespołem realizacyjnym(12-14 osób) codzienny kontakt z klientem w sprawach operacyjnych zarządzanie budżetem usługi/projektu merytoryczne przygotowywanie ofert na nowe usługi ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Your responsibilities will be : Acting as a 1st Level Support for all questions around the electronic workplace in the international environment with about 4000 employees, Acting as a single point of contact for all dysfunctions and questions via...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Jankowice (pow. poznański), Tarnowo Podgórne (pow. poznański) (okolice), wielkopolskie 2018-12-11

    TWOJE ZADANIA Zarządzanie uprawnieniami na serwerach plików Praca z bazami MS SQL Server i Oracle Praca z systemami wirtualnymi (VMWare) Tworzenie dokumentacji Współpraca z Service Desk w kontekście zarzadzania stacjami roboczymi Windows...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Jankowice (pow. poznański), Tarnowo Podgórne (pow. poznański) (okolice), wielkopolskie 2018-12-11

    TWOJE ZADANIA Nadzór nad domeną AD (grupy, polityki, użytkownicy, lokacje, podsieci IP) Zarządzanie uprawnieniami na serwerach plików (Share, NTFS) Zarządzanie serwerami MS w grupie roboczej Zarządzanie MS SQL Server i Oracle Zarządzanie dostępem...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-11

    miejsce pracy: Poznań ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-12-11

    Your tasks: First point of contact for our internal end users Provide technical support via phone, e-mail & chat Analyse and solve software related issues Proactive managing and monitoring queries Deliver high levels of customer service whilst...

  • Brno, Czechy 2018-12-10

    Responsibilities: - Point of contact for L1 Service Desk - Investigating issues engaging with problem management - Provide guidance to users on next steps to resolve Access issues - Continual Service improvement activities ...

  • 4 - 6 tys. zł brutto o firmie

    Warsaw, mazowieckie 2018-12-10

    For Our Client we are looking for IT Service Desk L1 Job Specifications: English speaking IT Service Desk operating 24x7x365. Shift system to provide 24x7x365 coverage. First point of contact for internal end-users located globally (Americas,...

  • Katowice, śląskie 2018-12-10

    Responsibilities: Answering calls / cases / chat and help the employees to navigate through the Employee Portal Providing clarifications and guidance on HR policies, procedures and processes Producing the HR letters and documentation for Client’s...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze Service Desk, na rynkach zagranicznych i w Polsce Rozwój biznesu w zakresie sprzedaży usług Sii dla średnich i dużych przedsiębiorstw Samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży usług w...

  • 2 lokalizacje 2018-12-10

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to several clients from various industries and sectors. The scope of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Your future responsibilities IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. What you'l be...

  • Katowice, śląskie 2018-12-10

    Zadania: Zarządzanie zespołem HR oraz Service Desk w miedzynarodowej firmie m.in nadzorowanie zmian zespołu, motywanie, ustalanie piorytetów; Nadzorowanie oraz aktywny udział w budowaniu relacji biznesowych z klientami w ramach umów SLA Udział w...