Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Seeking IT-supporter who understand how to deliver good service. If you’re an IT-Supporter, willing to learn new stuff, you might be the person we’re looking for in a newly established IT Service function in Warsaw Sokolow/Danish Crown is...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    This position requires an energized IT support professional delivering high quality IT technical support to the Client VIP and office staff community. This would include but not limit a dynamic list of senior executives and office staff within...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Daily people management of IT Specialists working in Application Management & Solutions, Infrastructure Solutions, and Service Desk, including: Regular 1:1 meetings with employees to ensure motivation, delivery, and prioritization Ensuring...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Main tasks: Supports QVC emplyees worldwide in terms of all IT – related issues Documents problems and resolutions and creates documents for knowledge transfer Provides access to systems/applications, working closely with applications development...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.09.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Tasks: The main objective of this position is to ensure the continuous operation of the ChatBots and Cognitive Services team by cooperating with international customers from different business domains and understanding their needs and...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów bezpieczeństwa A także smaka na:...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Tasks: Microsoft Office 365 is a Software as a Service (SaaS) solution that includes Microsoft Office and other services, such as email and collaboration, from Microsoft's cloud servers. Office 365 Subject Matter Expert role is part of the Global...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    administrator servicedesk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.09.2018

    We offer: Being a part of the IT Team and will have exposure to our global business and how we work across a variety of markets including, the US, UK, Germany, Italy and France. Open and trusted teamwork in which we value fun along the way....

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.09.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: Uczestnictwo w projektach bankowych Administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych Wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk Współpracę z dostawcami...

  • Poznań, wielkopolskie 19.09.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za: Bieżąca obsługa zgłoszeń dotyczących systemów i sprzętu IT firmy Rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych Inicjowanie zmian usprawniających działanie wspieranych systemów Współpraca z zespołami...

  • Opole, opolskie 18.09.2018

    We are looking for a person with exceptional customer service skills to take the leadership of a Team of professionals working for a Service Desk. In this role, the ability to build effective working relationships with both team members and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    As IT Support Specialist , you will be responsible for supporting CWT's internal clients across Europe with all first level IT related issues. To be successful you must take pride in providing a high quality of IT support. We are looking for...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.09.2018

    Twoje zadania w naszym zespole to: Zapewnienie prawidłowego działania stacji roboczych pracowników pod kątem sprzętu, systemów operacyjnych, oprogramowania, komunikacji, urządzeń peryferyjnych; Pomoc użytkownikom stacji roboczych w rozwiązywaniu...

  • 3 lokalizacje 18.09.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.09.2018

    Your tasks: Queue management (assigning tickets to the correct team for resolution) Basic troubleshooting Resolving basic problems related to IT Cooperating with users (communication with users by chat and opening tickets based on problem...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 18.09.2018

    Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and coordination as part of the incident management...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • Cieszyn, śląskie 18.09.2018

    Background Desktop Support engineer providing Break-Fix, fault diagnosis, resolution and installation/deployment of new hardware with in the core campus location. Role Desktop Support Engineer providing Break Fix, fault diagnosis and resolution....

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.09.2018

    The duties will include: Responding to queries in Accounts Payable and Receivable area Direct e-mail and phone contacts with vendors and employees from client entities Vendor accounts reconciliations Participation in various projects ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Office location for this position: Al. Jana Pawla II 29 Warszawa,00-867 POL What’s the opportunity? We are looking for an IT Support Analyst to join our rapidly expanding Transportation Management Systems development team. We have an...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.09.2018

    Zadania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich...

  • Kraków, małopolskie 18.09.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.09.2018

    Clariant Global Business Services placed in Łódź is a part of a globally leading specialty chemicals company based in Switzerland. The main goal of the Center is to provide end-to-end services in the fields of finance, accounting, purchasing...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Obowiązki: Rejestracja istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę, Określanie kategorii i priorytetów zgłoszeń, Tworzenie ticketów/zadań dla I linii wsparcia, Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa i innych regulacji...

  • Łódź, łódzkie 17.09.2018

    Twoja rola: W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając 600 osób. Jako IT Service desk...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 17.09.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaboration with our engineers (supporting & troubleshooting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Do głównych obowiązków tej osoby będzie należało m.in.: Rozwiązywanie problemów z aplikacjami i systemami. Obsługiwanie incydentów przekazywanych od I linii wsparcia. Modyfikacja i ulepszanie procedur kontrolnych. Analiza i monitoring statystyk...

  • 3 lokalizacje 17.09.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • Konin, wielkopolskie 17.09.2018

    Zadania: Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa) Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych (oddziały w Europie) Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT ...

  • Opole, opolskie 17.09.2018

    The main function of the knowledge sharing/trainer’s position will be to help champion organization-wide knowledge sharing, so that the organization’s know-how, information and experience is shared inside and (as appropriate) outside the...

  • Bielsko-Biała, śląskie 17.09.2018

    Opis stanowiska: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i...

  • Bielsko-Biała, śląskie 17.09.2018

    Opis stanowiska: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i...

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Key Responsibilities: This is an exciting opportunity for a Service Desk Co-ordinator to join a network operations centre, gaining exposure to next generation Unified Communication and networking technologies whilst also working with some of the...

  • Kraków, małopolskie 16.09.2018

    Role Summary Responsible for providing FPOC functional and/or technical support for resolution of customer problems, incidents, issues, requests and queries. Liaises with other support teams, or product teams as required to resolve...