Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Administrator / Administratorka aplikacji IT - II linia wsparcia
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Kraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?
MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.
Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.
Twoje zadania
Czyli jakie zadania na Ciebie czekają?
- Prace administracyjne w systemach IT
- Monitorowanie pracy aplikacji, baz danych i interfejsów z systemami zewnętrznymi
- Wsparcie użytkowników systemu (praca na 2 linii wsparcia helpdesk)
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, modyfikacji i rozbudowy systemów
Kogo szukamy
Zespół, do którego Cię zapraszamy zajmuje się utrzymaniem aplikacji dedykowanych dla obszaru wytwarzania i sprzedaży energii. Kompetencje, których od Ciebie oczekujemy to:- Doświadczenie w administrowaniu aplikacjami wewnątrzkorporacyjnymi jako konsultant 2 linii wsparcia
- Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (umiejętność korzystania z narzędzi PL/ SQL lub SQL Developer)
- Praktyczna znajomość języka SQL i środowiska Windows Serwer
Mile widziane
- Znajomość technologii Windows Forms .Net Framework 4.0+
Oferujemy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Program
wdrożeniowy - Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie
na życie - Pracowniczy Program Emerytalny
- Dofinansowanie
do wypoczynku - Karta
Multisport - Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.
Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.
Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja
Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
Lokalizacja: Katowice lub Kraków, Bielsko-Biała, Opole, Częstochowa, Gliwice
Nr ref: TOK/2021/221
Ogłoszenie archiwalne