Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Administrator / Administratorka aplikacji IT - II linia wsparcia

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

MegaMocna drużyna Grupy TAURON to 26 tys. pracowników.
Każdego dnia wkładamy moc energii, aby zapewnić komfort i bezpieczeństwo kilku milionom klientów. Jesteśmy jedną z największych grup energetycznych w kraju i działamy głównie na południu Polski. Jesteśmy nastawieni na klienta, rozwój i innowacje.


Tworzymy ENERGETYKĘ JUTRA.
Dostarczamy nowoczesne rozwiązania, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Nasz potencjał stanowi energia elektryczna i gaz.

Administrator / Administratorka aplikacji IT - II linia wsparcia

Twoje zadania

Czyli jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Prace administracyjne w systemach IT
  • Monitorowanie pracy aplikacji, baz danych i interfejsów z systemami zewnętrznymi
  • Wsparcie użytkowników systemu (praca na 2 linii wsparcia helpdesk)
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania, modyfikacji i rozbudowy systemów

Kogo szukamy

Zespół, do którego Cię zapraszamy zajmuje się utrzymaniem aplikacji dedykowanych dla obszaru wytwarzania i sprzedaży energii. Kompetencje, których od Ciebie oczekujemy to:
  • Doświadczenie w administrowaniu aplikacjami wewnątrzkorporacyjnymi jako konsultant 2 linii wsparcia
  • Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (umiejętność korzystania z narzędzi PL/ SQL lub SQL Developer)
  • Praktyczna znajomość języka SQL i środowiska Windows Serwer 

 

Mile widziane

  • Znajomość technologii Windows Forms .Net Framework 4.0+

Oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Program
    wdrożeniowy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie
    na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dofinansowanie
    do wypoczynku
  • Karta
    Multisport
  • Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam

Oferta różni się w zależności od Spółki/lokalizacji.

Sprawdź podczas rozmowy rekrutacyjnej, co jeszcze możemy Ci zaoferować.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
 
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Jeżeli Pani/Pan nie zgadza się na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych prosimy o opuszczenie oferty poprzez zamknięcie formularza.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja

Spółka: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Lokalizacja: Katowice lub Kraków, Bielsko-Biała, Opole, Częstochowa, Gliwice

Nr ref:  TOK/2021/221

Ogłoszenie archiwalne