Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator aplikacji IT

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 08.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Jesteśmy liderem na rynku rozwiązań dla oświaty. Kreujemy standardy zarządzania polską oświatą. Nasze idee - arkusz organizacyjny, elektroniczny nabór, elektroniczne wypełnianie świadectw, plan lekcji - to dzisiaj rozwiązania
    powszechnie stosowane w szkołach.
    Dodatkowo proponowane przez nas analizy
    i usługi doradcze wspomagają menedżerów oświaty
    na każdym szczeblu zarządzania. Obecnie rekrutujemy:

    Administrator aplikacji IT
    Miejsce pracy: Wrocław

    Zakres zadań:

    • administracja aplikacjami IT, tj, bieżące wsparcie, analiza potrzeb, konfiguracja i przeprowadzanie aktualizacji systemów na potrzeby wewnętrzne;
    • wprowadzanie i nadzorowanie zmian w wew. systemach IT,  w szczególności systemu CRM i BI;
    • wsparcie w testach tworzonych rozwiązań oraz udział w testach odbiorczych;
    • tworzenie raportów i narzędzi analitycznych dla poszczególnych działów;
    • analizowanie jakości danych w poszczególnych systemach informatycznych;
    • weryfikowanie potrzeb i proponowanie rozwiązań oraz współpraca z dostawcami systemów;
    • prowadzenie dokumentacji systemu CRM i tworzenie odpowiednich instrukcji dla użytkowników systemu oraz prowadzenie szkoleń dla użytkowników;
    • wsparcie i obsługa zgłoszeń obsługiwanych systemów IT - Service Desk (II linia).

    Oczekujemy od Ciebie:

    • wykształcenia w kierunkach ścisłych (np. Informatyka, Matematyka, Fizyka);
    • doświadczenia w pracy z systemami klasy CRM i/lub ERP;
    • znajomości relacyjnych baz danych oraz języka SQL (preferowany MS SQL);
    • umiejętności interpretacji i analizy danych, wyciągania wniosków i ich prezentacji;
    • doświadczenia we współpracy z dostawcami oprogramowania;
    • umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy i adaptacji do środowiska;
    • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w utrzymaniu i administrowaniu systemem CRM;
    • znajomość systemu Aurea CRM;
    • znajomość systemów sprzedażowych (np.Symfonia Sprzedaż, Teta Sprzedaż);
    • znajomość zagadnień z obszaru integracji systemów IT.

    Oferujemy:

    • samodzielne stanowisko w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań IT dla oświaty;
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony (1 rok);
    • możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych i podejmowania własnych inicjatyw;
    • dostęp do nowoczesnych technologii informatycznych;
    • dofinansowanie do pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe);
    • pozytywną i wspierającą atmosferę pracy.

     

    aplikuj