Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Administrator Aplikacji

emagine sp. z o.o

160,00 netto (+ VAT) / godz.
  • Siedziba firmy
    Domaniewska 39A, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Miejsce pracy

    Cała Polska (praca zdalna)

  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • запрошуємо працівників з України
ukrainian-friendly-overlay
Запрошуємо працівників з України
Роботодавець відкритий для працевлаштування громадян України

emagine sp. z o.o

Domaniewska 39A

Mokotów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • JBoss Application Ser

  • Nagios

  • Kibana

  • Zabbix

  • Oracle

  • Microsoft SQL Server

  • PostgreSQL

  • Jira

  • Confluence

Mile widziane

  • .NET

  • RabbitMQ

O projekcie

• Branża: ubezpieczeniowa

• Lokalizacja: Warszawa

• Praca zdalna: preferowany tryb hybrydowy (ale klient nie wyklucza pracy zdalnej)

• Długość projektu: współpraca długofalowa

• Współpraca typu: B2B

• Stawka: do ok. 160 PLN/H netto + VAT (w zależności od doświadczenia, możliwość negocjacji)

Twój zakres obowiązków

  • Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i obsługi Klienta wewnętrznego.

  • Administracja, zarządzanie i monitoring aplikacji oraz serwerów aplikacyjnych pod kątem zachowania ciągłości ich działania.

  • Rozwiązywanie incydentów/problemów z zakresu działania administrowanych aplikacji.

  • Wdrażanie nowych wersji aplikacji.

  • Prowadzenie dokumentacji technicznej dot. administrowanych systemów.

  • Udział w pracach zespołów projektowych wdrażających usługi IT.

  • Współpraca z administratorami zasobów informatycznych w zakresie

  • eksploatowanych aplikacji.

  • Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów informatycznych.

  • Analiza logów systemowych i błędów oprogramowania.

Nasze wymagania

  • Praktyczna umiejętność poruszania się w środowisku UNIX/Windows.

  • Doświadczenie w administrowaniu Jboss/Tomcat/WebLogic.

  • Znajomość narzędzi monitoringu np.: Nagios, Kibana, Zabbix.

  • Znajomość Oracle/MSSQL/PostgreSQL - umiejętność pisania i uruchamiania skryptów.

  • Doświadczenie w pracy w systemach Jira, Confluence, AutomateNOW.

  • Znajomość podstaw architektury aplikacji backend i webowych.

  • Doświadczenie w pracy w zespołach SCRUM/AGILE.

  • Praktyczne doświadczenie w utrzymaniu rozwiązań opartych na chmurze (AWS/Azure).

  • Gotowość do pełnienia dyżurów poza wyznaczonymi godzinami.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2).

Mile widziane

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku w administrowaniu aplikacjami lub serwerami aplikacji (minimum 2 lata).

  • Komercyjne doświadczenie w skalowaniu i optymalizacji aplikacji chmurowych.

  • Doświadczenie w automatyzacji procesów CI/CD.

  • Doświadczenie we wdrażaniu i konfiguracji aplikacji opartych o stos technologiczny .NET, np. IIS, WCF, a także ELK, RabbitMQ, HashiCorp Consul.

  • Doświadczenie z platformami i technologiami konteneryzacji.

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • agile
  • scrum

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Stałe wsparcie naszego konsultanta na etapie procesu rekrutacyjnego oraz w trakcie współpracy.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w modelu B2B uzależnione od posiadanych kompetencji i doświadczenia.

  • Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karty Multisport.

  • Okolicznościowe, firmowe spotkania integracyjne.

  • Aplikacja mobilna – łatwe raportowanie czasu pracy, szybki dostęp do nowych ofert.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

emagine sp. z o.o

emagine is a reputable IT and business consultancy established in 1986, with its headquarters in Denmark and multiple departments in various countries including Poland, Sweden, Norway, France, the UK, Germany, the Netherlands, and India. We offer high-end consulting services, including Nearshoring as a Service, Team extension, and Managed Services, through our extensive network of experts. We are currently looking for talented individuals to join our team in various open positions. Let's stay in touch and explore the opportunities together.

Przewiń do profilu firmy