Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Administrator Aplikacji

RTV EURO AGD

  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

RTV EURO AGD

Muszkieterów 15

Włochy

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • JavaScript

  • REST

  • RabbitMQ

  • PostgreSQL

  • Redis

  • PHP

  • Kibana

  • Grafana

  • Prometheus

  • Logstash

  • Elasticsearch

  • Docker

  • Kubernetes

  • Nomad

Mile widziane

  • Confluence

  • Jira

O projekcie

Dołącz do zespołu Systemów Oferty Produktowej, który uczestniczy w przydzielonych projektach w obszarze Sklepu Internetowego: euro.com.pl oraz oleole.pl, tworzy rozwiązania w oparciu o wymagania biznesowe oraz utrzymuje systemy frontowe dla Klientów.

Jako Administrator będziesz pracował w zespole rozwojowo-utrzymaniowym wspólnie z analitykami, developerami, administratorami, którzy uczestniczą w kreowaniu rozwiązań. Będziesz również ściśle współpracował z biznesem, który pozostaje blisko zespołu wytwórczego i utrzymaniowego.

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad działaniem systemów frontowych: monitorowanie, weryfikowanie prawidłowości tak, aby nasz sklep internetowy pozostawał cały czas online;

  • Rozwiązywanie bieżących problemów w funkcjonowaniu systemów frontowych;

  • Wsparcie użytkowników w prawidłowym użytkowaniu systemu;

  • Zaawansowana konfiguracja sklepu internetowego;

  • Udział w ciekawych projektach w roli utrzymaniowej, tj.: analityka dotycząca budowy i rozbudowy funkcjonalności sklepów internetowych oraz aplikacji PIM (Product Information Managment), analiza i obsługa błędów produkcyjnych oraz środowisk testowych;

  • Ścisła współpraca z Programistami oraz Architektami;

  • Współpraca z platformą mikrousługową.

Nasze wymagania

  • Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków;

  • Znajomość JavaScript/REST, RabbitMQ, PostgreSQL, PHP;

  • Umiejętność przeprowadzania analiz procesowych i systemowych;

  • Umiejętność identyfikowania powiązań i zależności z różnych obszarów systemu sklepu internetowego;

  • Umiejętność pracy zespołowej;

  • Samodzielność, odpowiedzialność oraz samodyscyplina;

  • Łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu dobrych relacji z interesariuszami biznesowymi,

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku Administratora Aplikacji.

Mile widziane

  • Znajomość Elastic Search / Kibana / Grafana / Logstash / Prometheus;

  • Znajomość platform mikro-serwisowych (Kubernetes / Docker / Nomad);

  • Znajomość Confluence i Jira;

  • Doświadczenie w utrzymywaniu aplikacji PIM (Product Information Management);

  • Doświadczenie w tworzeniu procesów utrzymaniowych;

  • Znajomość trendów rynkowych i technologicznych w branży retail (e-commerce);

  • Znajomość procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w firmach handlowych.

To oferujemy

  • Pracę w znanej, stale rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole odpowiedzialnym za planowanie rozwoju cyfrowego;

  • Pracę hybrydową;

  • Ciekawe wyzwania w pracy z różnorodnymi technologiami i w innowacyjnych projektach;

  • Realny wpływ na kształtowanie rozwiązań biznesowych, czyli praca w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę;

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (w przypadku umowy o pracę - pakiet benefitów, tj.: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie);

  • Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne