dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Administrator Aplikacji
RTV EURO AGD
- Muszkieterów 15, Włochy, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
RTV EURO AGD
Muszkieterów 15
Włochy
Warszawa
Technologie, których używamy
Wymagane
JavaScript
REST
RabbitMQ
PostgreSQL
Redis
PHP
Kibana
Grafana
Prometheus
Logstash
Elasticsearch
Docker
Kubernetes
Nomad
Mile widziane
Confluence
Jira
O projekcie
Dołącz do zespołu Systemów Oferty Produktowej, który uczestniczy w przydzielonych projektach w obszarze Sklepu Internetowego: euro.com.pl oraz oleole.pl, tworzy rozwiązania w oparciu o wymagania biznesowe oraz utrzymuje systemy frontowe dla Klientów.
Jako Administrator będziesz pracował w zespole rozwojowo-utrzymaniowym wspólnie z analitykami, developerami, administratorami, którzy uczestniczą w kreowaniu rozwiązań. Będziesz również ściśle współpracował z biznesem, który pozostaje blisko zespołu wytwórczego i utrzymaniowego.
Twój zakres obowiązków
Nadzór nad działaniem systemów frontowych: monitorowanie, weryfikowanie prawidłowości tak, aby nasz sklep internetowy pozostawał cały czas online;
Rozwiązywanie bieżących problemów w funkcjonowaniu systemów frontowych;
Wsparcie użytkowników w prawidłowym użytkowaniu systemu;
Zaawansowana konfiguracja sklepu internetowego;
Udział w ciekawych projektach w roli utrzymaniowej, tj.: analityka dotycząca budowy i rozbudowy funkcjonalności sklepów internetowych oraz aplikacji PIM (Product Information Managment), analiza i obsługa błędów produkcyjnych oraz środowisk testowych;
Ścisła współpraca z Programistami oraz Architektami;
Współpraca z platformą mikrousługową.
Nasze wymagania
Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków;
Znajomość JavaScript/REST, RabbitMQ, PostgreSQL, PHP;
Umiejętność przeprowadzania analiz procesowych i systemowych;
Umiejętność identyfikowania powiązań i zależności z różnych obszarów systemu sklepu internetowego;
Umiejętność pracy zespołowej;
Samodzielność, odpowiedzialność oraz samodyscyplina;
Łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu dobrych relacji z interesariuszami biznesowymi,
Minimum roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku Administratora Aplikacji.
Mile widziane
Znajomość Elastic Search / Kibana / Grafana / Logstash / Prometheus;
Znajomość platform mikro-serwisowych (Kubernetes / Docker / Nomad);
Znajomość Confluence i Jira;
Doświadczenie w utrzymywaniu aplikacji PIM (Product Information Management);
Doświadczenie w tworzeniu procesów utrzymaniowych;
Znajomość trendów rynkowych i technologicznych w branży retail (e-commerce);
Znajomość procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w firmach handlowych.
To oferujemy
Pracę w znanej, stale rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej, w zespole odpowiedzialnym za planowanie rozwoju cyfrowego;
Pracę hybrydową;
Ciekawe wyzwania w pracy z różnorodnymi technologiami i w innowacyjnych projektach;
Realny wpływ na kształtowanie rozwiązań biznesowych, czyli praca w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (w przypadku umowy o pracę - pakiet benefitów, tj.: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie);
Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole.
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
kawa / herbata
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne