ALIOR BANK

Administrator Baz Danych

ALIOR BANKO firmie

  • Kraków, Polska
    Kraków, małopolskie
  • Ważna jeszcze 17 dni
    15 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ALIOR BANK

Kraków

Kraków

Administrator Baz Danych
Miejsce pracy: Kraków
top

Zakres obowiązków:

  • administracja relacyjnymi bazami danych (Oracle Database, PostgreSQL, MySQL),
  • administracja platformami Apache Hadoop, Teradata,
  • administracja systemami operacyjnymi linux (RedHat, Oracle Linux) i jego usługami,
  • automatyzacja procesów administracyjnych,
  • rozwój narzędzi Continuous integration/ Continuous delivery,
  • rozwój narzędzi monitorujących i zarządzających,
  • opracowywanie procedur operacyjnych i awaryjnych,
  • utrzymanie wysokiej dostępności systemów informatycznych (mechanizmy klastrowe),
  • aktywne uczestniczenie w procesach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych.

Wymagania:

  • podstawowa znajomość z zakresu administracji relacyjnych baz danych PostgreSQL lub/i Oracle, opartych o platformy linux/unix,
  • podstawowa znajomość z zakresu administracji platformami Apache Hadoop lub/i Teradata,
  • dobra znajomość systemów operacyjnych linux (RedHat, Oracle Linux) pod względem administracji i konfiguracji,
  • podstawowa znajomość języka SQL,
  • podstawowa znajomość języka powłoki bash lub perl, wspomagającego czynności administracyjne,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji,
  • dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy z zespole jak i samodzielnego wykonywania powierzonych zadań.

 

 Dodatkowe atuty:

  • zaawansowana znajomość platform Apache Hadoop,
  • znajomość oprogramowania klastrowego Oracle RAC,
  • podstawowa znajomość zagadnień SAN,
  • certyfikacja w zakresie administracji RedHat, Oracle Database bądź Apache Hadoop,
  • praca w dziale IT w instytucji finansowej na stanowisku administratora.

Oferujemy:

  • bycie częścią naszej radosnej i całkiem sporej gromady,
  • pracę z nowymi technologiami i z wieloma projektami, często bardzo skomplikowanymi,
  • współpracę z osobami z bogatym doświadczeniem z zakresu IT (algorytmika, architektura nisko i wysokopoziomowa, integracje),
  • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia,
  • pakiet medyczny powiększony o pakiet stomatologiczny, karta Multisport, ubezpieczenia na życie i wiele innych,
  • świeże owoce raz w tygodniu i tyle kawy ile dasz radę wypić.

 

aplikuj
Administrator Baz Danych

Zakres obowiązków:

  • administracja relacyjnymi bazami danych (Oracle Database, PostgreSQL, MySQL),
  • administracja platformami Apache Hadoop, Teradata,
  • administracja systemami operacyjnymi linux (RedHat, Oracle Linux) i jego usługami,
  • automatyzacja procesów administracyjnych,
  • rozwój narzędzi Continuous integration/ Continuous delivery,
  • rozwój narzędzi monitorujących i zarządzających,
  • opracowywanie procedur operacyjnych i awaryjnych,
  • utrzymanie wysokiej dostępności systemów informatycznych (mechanizmy klastrowe),
  • aktywne uczestniczenie w procesach wdrożeniowych nowych systemów informatycznych.

Wymagania:

  • podstawowa znajomość z zakresu administracji relacyjnych baz danych PostgreSQL lub/i Oracle, opartych o platformy linux/unix,
  • podstawowa znajomość z zakresu administracji platformami Apache Hadoop lub/i Teradata,
  • dobra znajomość systemów operacyjnych linux (RedHat, Oracle Linux) pod względem administracji i konfiguracji,
  • podstawowa znajomość języka SQL,
  • podstawowa znajomość języka powłoki bash lub perl, wspomagającego czynności administracyjne,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji,
  • dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy z zespole jak i samodzielnego wykonywania powierzonych zadań.

 

 Dodatkowe atuty:

  • zaawansowana znajomość platform Apache Hadoop,
  • znajomość oprogramowania klastrowego Oracle RAC,
  • podstawowa znajomość zagadnień SAN,
  • certyfikacja w zakresie administracji RedHat, Oracle Database bądź Apache Hadoop,
  • praca w dziale IT w instytucji finansowej na stanowisku administratora.

Oferujemy:

  • bycie częścią naszej radosnej i całkiem sporej gromady,
  • pracę z nowymi technologiami i z wieloma projektami, często bardzo skomplikowanymi,
  • współpracę z osobami z bogatym doświadczeniem z zakresu IT (algorytmika, architektura nisko i wysokopoziomowa, integracje),
  • atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twojego doświadczenia,
  • pakiet medyczny powiększony o pakiet stomatologiczny, karta Multisport, ubezpieczenia na życie i wiele innych,
  • świeże owoce raz w tygodniu i tyle kawy ile dasz radę wypić.

 

Ogłoszenie archiwalne