TUiR WARTA S.A.

Administrator Bezpieczeństwa Informacji

TUiR WARTA S.A.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista


Warta jest jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce.
To firma o międzynarodowych standardach, która łączy długoletnie doświadczenie
z nowoczesnym myśleniem.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Administrator Bezpieczeństwa Informacji

Departament Audytu i Compliance

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ABI/Z/ML/09/2015
Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:
  • realizację zadań określonych w ustawie o ochronie danych osobowych, w szczególności: kontrolę zgodności przetwarzanych danych z aktualnymi przepisami, przeprowadzanie audytów i przygotowanie sprawozdań, opracowanie i aktualizację dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych, prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych,
  • współpracę z kadrą zarządzającą w zakresie zapewnienia ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w spółce,
  • reprezentowanie organizacji w kontaktach z GIODO i innymi instytucjami,
  • udział w projektach biznesowych,
  • opiniowanie wzorów dokumentów,
  • udzielanie informacji oraz prowadzenie konsultacji w zakresie związanym z pełnioną funkcją,
  • nadzorowanie procesu nadawania uprawnień do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
  • opracowanie materiałów edukacyjnych dla pracowników. 
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Prawo/Informatyka,
  • absolwenci podyplomowych studiów z zakresu ochrony danych osobowych  - mile widziani,
  • doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z obszarem ochrony danych osobowych – min. 2 lata,
  • doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeń – będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków,
  • umiejętność współpracy z kadrą zarządzającą oraz partnerami wewnątrz organizacji,
  • sprawna obsługa narzędzi pakietu Office,  
  • znajomość j. angielskiego na zaawansowanym poziomie,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji,
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
  • ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji,
  • szeroki pakiet świadczeń socjalnych.


ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O WYSŁANIE CV
ZA POMOCĄ PRZYCISKU "Aplikuj teraz"


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Sun

Administrator Bezpieczeństwa InformacjiNumer ref.: ABI/Z/ML/09/2015
  • realizację zadań określonych w ustawie o ochronie danych osobowych, w szczególności: kontrolę zgodności przetwarzanych danych z aktualnymi przepisami, przeprowadzanie audytów i przygotowanie sprawozdań, opracowanie i aktualizację dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych, prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych,
  • współpracę z kadrą zarządzającą w zakresie zapewnienia ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w spółce,
  • reprezentowanie organizacji w kontaktach z GIODO i innymi instytucjami,
  • udział w projektach biznesowych,
  • opiniowanie wzorów dokumentów,
  • udzielanie informacji oraz prowadzenie konsultacji w zakresie związanym z pełnioną funkcją,
  • nadzorowanie procesu nadawania uprawnień do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych,
  • opracowanie materiałów edukacyjnych dla pracowników. 
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Prawo/Informatyka,
  • absolwenci podyplomowych studiów z zakresu ochrony danych osobowych  - mile widziani,
  • doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku związanym z obszarem ochrony danych osobowych – min. 2 lata,
  • doświadczenie zawodowe w branży ubezpieczeń – będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość przepisów niezbędnych do wykonywania obowiązków,
  • umiejętność współpracy z kadrą zarządzającą oraz partnerami wewnątrz organizacji,
  • sprawna obsługa narzędzi pakietu Office,  
  • znajomość j. angielskiego na zaawansowanym poziomie,
  • samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji,
  • wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie.
  • ciekawą pracę w renomowanej instytucji ubezpieczeniowej,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji,
  • szeroki pakiet świadczeń socjalnych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji, prowadzonego przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „WARTA” S.A., z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chmielnej 85/87. Oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe dobrowolnie i mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.

Departament Audytu i Compliance

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy