Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAdministrator Biura
TYRENS POLSKA sp. z o.o.O firmie
- Księdza Józefa Tischnera 8Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
TYRENS POLSKA sp. z o.o.
Księdza Józefa Tischnera 8
Kraków
Tyrens - Tworzymy lepsze społeczeństwa
Tyréns jest jedną z wiodących szwedzkich firm konsultingowych w sektorze rozwoju obszarów zurbanizowanych i zamiejskich. We współpracy z klientami i partnerami tworzymy rozwiązania wspierające zrównoważony rozwoj miast i infrastruktury. Tyréns jest własnością Fundacji Svena Tyrensa, której głównym celem jest działalność na rzecz rozwoju społeczeństwa poprzez wprowadzanie innowacyjnych i przyjaznych środowisku rozwiązań technologicznych. Fundacja sponsoruje wiele projektów projektów Research and development w obrębie krajów będących rynkami Grupy Tyrens, tj. Szwecji, Wielkiej Brytanii, Danii, Litwy i Estonii. W obszarze działalności badawczo-rozwojowej Tyrens ściśle współpracuje z uniwersytetami oraz innymi instytutami badawczymi.
Obecnie, w związku z rozwojem na terenie Polski , do naszego nowego biura w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko Administrator Biura.
Zakres obowiązków:
- realizacja różnorodnych zadań administracyjnych oraz kadrowych, w tym zadań poufnych dla Zarządu spółki,
- koordynacja i realizacja zadań związanych z utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura firmy,
- zarządzanie korespondencją i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów oraz merytoryczna weryfikacja dokumentów,
- współpraca z innymi pracownikami oraz dostawcami usług tj. biura podróży, biuro rachunkowe, firmy sprzątające, firmy kurierskie,
- organizacja podróży służbowych i wydarzeń firmowych,
- koordynacja spotkań (nadzór nad kalendarzem, umawianie terminów, obsługa spotkań),
- nadzór i prowadzenie zakupów materiałów niezbędnych do funkcjonowania biura,
- sporządzanie raportów wydatków Zarządu, uzgadnianie wyciągów z karty kredytowej, przekazywanie informacji rozliczeniowych,
- wsparcie w realizacji zadań bieżących wskazanych przez Zarząd,
- w początkowym okresie zatrudnienia udział w urządzaniu i organizowaniu biura,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Oczekiwania:
- minimum trzyletnie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze w międzynarodowej firmie,
- znajomość przepisów prawa pracy,
- znajomość pakietu MS Office (w tym m.in. Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams),
- umiejętność ustalania priorytetów, organizacji pracy własnej i koordynacji zadań,
- skrupulatność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, inicjatywa i zaangażowanie,
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie) – warunek konieczny, znajomość języka szwedzkiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilną pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy,
- nowoczesne biuro, przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu,
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną
Jesteśmy pracodawcą oferującym równe szanse i nie dyskryminujemy żadnego pracownika ani osoby ubiegającej się o pracę ze względu na rasę, kolor skóry, płeć, wiek, pochodzenie narodowe, religię, orientację seksualną, tożsamość płciową lub niepełnosprawność.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Ogłoszenie archiwalne