Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1316 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator Budynków Bankowych

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 11.02.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    W związku z rozwojem wewnętrznych usług poszukujemy kandydata
    do współpracy w Poznaniu na stanowisko:

    Administrator Budynków Bankowych
    (umowa na zastępstwo)
    Miejsce pracy: Poznań

    Poszukujemy kandydata, który wspierałby zarządzanie budynkami biurowymi. Idealny kandydat to osoba, która posiada pewne doświadczenie w tym zakresie, a na zasadzie sformalizowanego transferu wiedzy chciałby zwiększyć swoje doświadczenie w tej dziedzinie. Mile widziani absolwenci studiów kierunkowych z praktycznym doświadczeniem.

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Zapewnienie odpowiednich parametrów budynków w celu utrzymania ciągłości biznesowej, przy uwzględnieniu zasady minimalizacji kosztów
    • Organizacja i koordynacja przemieszczania się jednostek między budynkami
    • Wsparcie procesu tworzenia i modernizacji placówek
    • Nadzór nad dokumentami dostarczanymi przez usługodawców zewnętrznych i jednostki wewnętrzne
    • Bezpośrednia odpowiedzialność za dostarczanie danych dla informacji statystycznej, zarządczej i rozliczeniowej.
    • Identyfikacja i mitygowanie ryzyka operacyjnego.
    • Dbałość o terminowość i jakość wykonywanych usług.
    • Poszukiwanie i opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie misji zespołu.
    • Podział pracy, planowanie czasu pracy.
    • Inicjatywa w zakresie ulepszania procesów i metod pracy.
    • Koordynacja standaryzacji procesu komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
    • Dbałość o dystrybucję informacji wynikających z przeprowadzonych zadań i spotkań.

    Wymagania

    • Wskazane doświadczenie z obsługą logistyczną budynków (media, BCM, umowy eksploatacyjne, itp.)
    • Wykształcenie średnie/wyższe techniczne, kierunkowe.
    • Umiejętności samodzielnego prowadzenia zadań projektowych.
    • Samodzielne opracowywanie planów kosztów operacyjnych i przedsięwzięć.
    • Umiejętności obsługi komputera (opracowywanie i przetwarzanie danych).
    • Duże umiejętności interpersonalne, komunikacyjne, umiejętność nawiązywania relacji.
    • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu (w szczególności w sytuacji awarii).
    Zatrudnienie na tym stanowisku odbędzie się poprzez firmę zewnętrzną

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV wraz z listem motywacyjnym w nie przekraczającym terminie do dnia 13.03.2015 z dopiskiem w tytule „Administrator budynków - Poznań”, za pomocą przycisku

    Proszę o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz.883)

    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.