ECONOCOM POLSKA

Administrator do zarządzania umowami / Asset Management Support [rekrutacja prowadzona online]

ECONOCOM POLSKAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ECONOCOM POLSKA

rondo ONZ

Warszawa

Grupa Econocom jest obecna w 18 krajach świata i zatrudnia ok. 10 000 pracowników. Nasze przychody to 3 mld euro. Jest wiodącym i niezależnym dostawcą usług finansowania dla firm oraz zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną. Usługi firmy obejmują doradztwo, leasing i pełen zakres usług outsourcingu IT. Econocom jest notowana na giełdzie Euronext w Belgii od 1986 r i wchodzi w skład BelMid oraz Tech40 index.
 
Nasze wartości to: być przedsiębiorczym, zawsze wyjść na prostą, zmierzyć się z rzeczywistością, budować razem, odpowiedzialność i szacunek. Econocom jest wyjątkowa firmą, w której panuje dobry duch zespołu, oparty na ścisłej współpracy i motywacji do osiągania większych sukcesów wspólnie z naszymi klientami.
 
Zbuduj z nami swoją przyszłość !
 
Dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma w Warszawie poszukuje od zaraz ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko:
Administrator do zarządzania umowami /
Asset Management Support 
[rekrutacja prowadzona online]
Location: Warszawa

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie projektów umów
  • nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
  • administrowanie zamówieniami i finansami kontraktów: kontrola budżetu projektu
  • budowanie długoterminowych relacji z klientami i dostawcami
  • koordynowanie zamówień kontraktowych między klientem a dostawcami
  • tworzenie zestawień inwestycji
  • monitorowanie płatności klientów, wsparcie windykacji należności
  • nadzór nas wystawianiem dokumentów sprzedaży rat leasingowych
  • zarządzanie bazą środków trwałych
  • sprzedaż sprzętu poleasingowego
  • pozyskiwanie nowych brokerów
  • udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych
  • kompleksowe wsparcie kierownictwa w codziennych obowiązkach
  • realizacja zakupów i zamówień biurowych
  • inne bieżące sprawy administracyjne

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność i doskonała organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole i dynamicznym międzynarodowym środowisku
  • wielozadaniowość
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • swobodna obsługa programów MS Office zwłaszcza doskonała znajomość Excel
  • mile widziane doświadczenie w dziale IT suport lub helpdesk
  • mile widziana znajomość rynku sprzedaży poleasingowego sprzętu IT
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • międzynarodowe standardy pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie
  • pakiet szkoleń
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • doskonałą atmosferę pracy
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportową
  • świetną lokalizację: blisko stacji metra Rondo ONZ
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.
 
W temacie maila proszę wpisywać:
Administrator do zarządzania umowami / Asset Management Support

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 833)”.

Grupa Econocom jest obecna w 18 krajach świata i zatrudnia ok. 10 000 pracowników. Nasze przychody to 3 mld euro. Jest wiodącym i niezależnym dostawcą usług finansowania dla firm oraz zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną. Usługi firmy obejmują doradztwo, leasing i pełen zakres usług outsourcingu IT. Econocom jest notowana na giełdzie Euronext w Belgii od 1986 r i wchodzi w skład BelMid oraz Tech40 index.
 
Nasze wartości to: być przedsiębiorczym, zawsze wyjść na prostą, zmierzyć się z rzeczywistością, budować razem, odpowiedzialność i szacunek. Econocom jest wyjątkowa firmą, w której panuje dobry duch zespołu, oparty na ścisłej współpracy i motywacji do osiągania większych sukcesów wspólnie z naszymi klientami.
 
Zbuduj z nami swoją przyszłość !
 
Dynamicznie rozwijająca się międzynarodowa firma w Warszawie poszukuje od zaraz ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko:
Administrator do zarządzania umowami /
Asset Management Support 
[rekrutacja prowadzona online]

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie projektów umów
  • nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
  • administrowanie zamówieniami i finansami kontraktów: kontrola budżetu projektu
  • budowanie długoterminowych relacji z klientami i dostawcami
  • koordynowanie zamówień kontraktowych między klientem a dostawcami
  • tworzenie zestawień inwestycji
  • monitorowanie płatności klientów, wsparcie windykacji należności
  • nadzór nas wystawianiem dokumentów sprzedaży rat leasingowych
  • zarządzanie bazą środków trwałych
  • sprzedaż sprzętu poleasingowego
  • pozyskiwanie nowych brokerów
  • udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych
  • kompleksowe wsparcie kierownictwa w codziennych obowiązkach
  • realizacja zakupów i zamówień biurowych
  • inne bieżące sprawy administracyjne

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność i doskonała organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole i dynamicznym międzynarodowym środowisku
  • wielozadaniowość
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • swobodna obsługa programów MS Office zwłaszcza doskonała znajomość Excel
  • mile widziane doświadczenie w dziale IT suport lub helpdesk
  • mile widziana znajomość rynku sprzedaży poleasingowego sprzętu IT
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • międzynarodowe standardy pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie
  • pakiet szkoleń
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • doskonałą atmosferę pracy
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportową
  • świetną lokalizację: blisko stacji metra Rondo ONZ
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.
 
W temacie maila proszę wpisywać:
Administrator do zarządzania umowami / Asset Management Support

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz. 833)”.

Ogłoszenie archiwalne