Administrator ds. Finansowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 02.08.2019
  • Ważna jeszcze 12 dni (do 01.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    JLL to międzynarodowa firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, obecna na liście Fortune 500. Zatrudniamy ponad  80 000 osób i obsługujemy klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. Działamy na poziomie krajowym, regionalnym czy globalnym – i właśnie w takiej skali możesz się rozwijać zawodowo. Dołączając do nas masz szansę na wybranie ścieżki kariery, dzięki której spełnisz swoje ambicje oraz osiągniesz zamierzone cele. Z nami będziesz brać udział w ciekawych, innowacyjnych i rozwijających projektach. Czekamy na Ciebie!
    Sprawdź, co mamy do zaoferowania i aplikuj na stanowisko:
    Administrator ds. Finansowych
    Lokalizacja: Warszawa
    OBOWIĄZKI:
    OCZEKIWANIA:
    • Zarządzanie procesem fakturowania i zapewnienie prawidłowego raportowania przychodów w cyklu miesięcznym.
    • Przygotowywanie faktur i dokumentacji pomocniczej dla klientów.
    • Planowanie oraz przygotowywanie płatności dla dostawców.
    • Regularna współpraca z działami księgowymi AP, AR i GL.
    • Rozliczanie i monitorowanie należności oraz zobowiązań spółki.
    • Ewidencjonowanie zamówień oraz kosztów w systemie.
    • Uzgadnianie sald na kontach bankowych.
    • Udział w procesie zamknięcia ksiąg rachunkowych.
    • Współpraca z zespołami operacyjnymi w celu zapewnienia miesięcznego raportowania w sposób dokładny i zgodny z harmonogramem.
    • Dobra znajomość języka angielskiego.
    • Dyplom ukończenia studiów wyższych w obszarze finansów, księgowości lub ekonomii.
    • 2+ lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
    • Średniozaawansowana/ zaawansowana znajomość programów pakietu Microsoft Office, z naciskiem na Excel.
    • Wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
    • Doświadczenie w korzystaniu z różnych pakietów finansowych i narzędzi do raportowania (znajomość JDE – E1 i PeopleSoft będzie dodatkowym atutem).
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
    • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym.
    • Chęć podnoszenia kwalifikacji księgowych w celu rozwoju kariery.
    OFERUJEMY:
    • Umowę o pracę.
    • Bogaty pakiet benefitów: np. opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, możliwość wyboru dodatkowych benefitów w ramach systemu kafeteryjnego.
    • Możliwość pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.


    • Wsparcie w rozwoju zawodowym.
    • Koleżeńską atmosferę pracy.
    • Atrakcyjną lokalizację biura, w nowoczesnym budynku klasy A, usytuowanego w pobliżu stacji metro Rondo Daszyńskiego.


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."
    opisopisopis