Ta oferta pracy jest nieaktualna od 49 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator ds. operacyjnych (m/k)

  • Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 09.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Do centrum logistycznego we Wrocławiu - WRO2 (Bielany Wrocławskie) poszukujemy kandydata na stanowisko:

    Administrator ds. operacyjnych
    (Operations Administrator) (m/k)
    Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
    44882

    Opis stanowiska:

    Pracownik na tym stanowisku zapewnia wsparcie administracyjne zespołu kierowniczego i kadrowego w centrum logistycznym w Wrocławiu. Obowiązki obejmują między innymi planowanie, tworzenie harmonogramów uczestniczenie w zebraniach, prowadzenie ewidencji czasu pracy, a także wykonywanie innych zadań administracyjnych wspierających działalność operacyjną.

    Podstawowe kwalifikacje:

    • Doświadczenie na stanowisku asystenckim w dziale administracyjnym.
    • Preferowane doświadczenie w pracy w środowisku logistycznym lub produkcyjnym.
    • Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook).
    • Umiejętność organizowania i priorytetyzowania zadań.
    • Umiejętność komunikacji oraz zdolności interpersonalne.
    • Duża dbałość o szczegóły, elastyczność, zdolności organizacyjne i konsekwencja.
    • Doskonałe umiejętności nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z personelem i kierownictwem na wszystkich szczeblach.
    • Świadectwo ukończenia szkoły średniej lub równoważny dokument.
    • Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole.
    • Obsługa systemu Windows na poziomie zaawansowanym; umiejętność korzystania z wszystkich funkcji programu Outlook, w tym poczty elektronicznej, planowania spotkań i prowadzenia listy danych kontaktowych.

    Harmonogram pracy:

    Szukamy osób gotowych do pracy zmianowej (zmiana dzienna i zmiana nocna), dni pracy mogą przypadać także w weekendy. Charakter pracy na tym stanowisku pozwala na 3 dni wolne od pracy (4 dni pracy po 10 godzin dziennie I trzy dni wolnego).

    Jeśli lubisz pracować w wymagającym i dynamicznym środowisku, znajdziesz u nas swoje miejsce. Staniesz się częścią firmy, która nieustannie się rozwija. To, co robisz dziś, niekoniecznie będziesz robić za pół roku. Nie lubimy biernie czekać, dlatego każdy dzień traktujemy jak dzień pierwszy. Dzień, w którym możemy zrobić jeszcze więcej dla naszych klientów. Taka filozofia stoi za naszymi sukcesami i pozwala nam wyprzedzać konkurencję. Możesz do nas dołączyć. To proste: Pracuj ciężko. Baw się dobrze. Twórz historię.

    Brzmi ciekawie? Czekamy na Twoją aplikację i prezentację osiągnięć. Prosimy o składanie aplikacji online w formie jednego dokumentu obejmującego CV i list motywacyjny (oba w języku angielskim, maksymalnie do 5 MB) poprzez kliknięcie „aplikuj online”.

    Składając CV i aplikację, upoważniasz firmę Amazon do przesyłania i przechowywania Twoich danych w globalnej bazie danych rekrutacji grupy Amazon oraz do ich udostępniania w celu oceny Twoich kwalifikacji pod kątem tej lub innej oferty pracy.

    Zakres obowiązków:

    • Weryfikacja nieprawidłowości w elektronicznym systemie czasu pracy.
    • Prowadzenie elektronicznej ewidencji obecności członków zespołu.
    • Zarządzanie wnioskami urlopowymi. Uzyskiwanie stosownej akceptacji wniosku urlopowego od kierowników.
    • Zarządzanie czasem pracy pracowników – obsługa i analiza systemu kart zegarowych.
    • Monitorowanie i ewidencjonowanie dokumentów dotyczących działań dyscyplinarnych.
    • Sporządzanie raportów dotyczących absencji i rotacji.
    • Odpowiadanie na pytania członków zespołu dotyczące frekwencji i urlopu do wykorzystania.