Oferta pracy

Administrator ds. Personalnych

British American TobaccoO firmie

British American Tobacco

Tytoniowa 16

Augustów

Administrator ds. Personalnych

POZYCJA ROLI W STRUKTURZE I CELE STANOWISKA

Zapewnienie właściwej i terminowej obsługi kadrowej bieżących oraz byłych pracowników spółki, jak również osób współpracujących oraz powiązane z obszarem kadr działania administracyjne (m.in. zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, gromadzenie odpowiednich dokumentów). Dbałość o właściwe i zgodne z przepisami prawa pracy przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów personalnych będących w posiadaniu pracodawcy (w tym akta osobowe, zwolnienia lekarskie, wnioski urlopowe, zaświadczenia dla pracowników, dokumenty emerytalne itp.). Administrowanie Funduszem Socjalnym, biegłość w Excelu, znajomość prawa pracy, otwartość na potrzeby biznesu.

Raportuje do: Personnel Administration Specialist

Podstawowe relacje:

Wewnętrzne - wszyscy pracownicy oraz pracownicy spółki powiązanej BAT Trading Polska Sp. z o.o.

Zewnętrzne - dostawcy zewnętrzni z zakresu administracji personalnej i wynagrodzeń, w tym systemu kadrowo-płacowego, ZUS, US, PFRON, GUS, PIP, inne – w powiązaniu ze sprawami pracowniczymi

Zakres geograficzny: Lokalny

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW:

  • Poprawna i terminowa obsługa spółki w obszarze administracji personalnej;
  • Administrowanie ZFŚS;
  • Wystawianie dokumentów kadrowo- placowych;
  • Sporządzanie cyklicznych raportów kadrowo- płacowych;
  • Wystawianie zaświadczeń dla pracowników;
  • Współpraca z klientem zewnętrznym w ramach administracji personalnej i dokumentacji personalnej, obsługa korespondencji zewnętrznej (kontakt z ZUS i innymi rzędami);
  • Monitorowanie ewidencji czasu pracy dla pracowników;
  • Wsparcie w obsłudze PPK.

CZY TO MOŻE BYĆ TWOJE PRZYSZŁE STANOWISKO?

  • Czy masz doświadczenie w administracji personalnej?
  • Czy lubisz zabawy z Excelem?
  • Czy odnajdujesz się w pracy z ludźmi?

KLUCZOWE DOŚWIADCZENIE, UMIEJĘTNOŚCI, WIEDZA:

  • Wykształcenie: wyższe (mile widziane Kadry i Płace/Administracja i pokrewne);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point, Outlook) oraz programów kadrowo- płacowych;
  • Doświadczenie w pracy związanej z administracją HR, przetwarzaniem danych kadrowych;
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień prawa pracy;
  • Dbałość o szczegóły, sumienność, dokładność;
  • Wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność;
  • Nastawienie na naukę i otwartość na potrzeby biznesu;
  • Praktyczna znajomość j. angielskiego (min. B2).

DODATKOWE ATUTY:

  • Znajomość obsługi SAP HR;
  • Znajomość ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, ustawy o zasiłkach.
Jeśli spełniasz nasze oczekiwania i chcesz się rozwijać,
 
APLIKUJ już dziś!

Ogłoszenie archiwalne