Oferta pracy

Administrator ds. Personalnych

Contrain Group Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Contrain Group Sp. z o.o.

Okopowa 14

Olsztyn

W naszym zespole zrealizujesz własne pomysły, będziesz wsparciem dla naszego biznesu, a my zadbamy o Twój rozwój. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania oraz nieustanne poszukiwanie nowych wyzwań we wszystkich obszarach, w których działamy. Jeśli szukasz inspirującego miejsca pracy, nie mogłeś trafić lepiej!
Administrator
ds. Personalnych

U nas będziesz odpowiedzialny za:

  • rekrutację pracowników tymczasowych,
  • zawieranie umów z kandydatami do pracy tymczasowej,
  • obsługę kandydatów zainteresowanych pracą za granicą,
  • przekazywanie kandydatom niezbędnych informacji o projektach rekrutacyjnych,
  • prowadzenie bazy danych (CRM),
  • przygotowywanie raportów dotyczących realizacji projektów rekrutacyjnych i zatrudnienia.

Jeżeli możesz pochwalić się:

  • zainteresowaniami z obszaru HR,
  • wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi,
  • dobrą organizacją czasu pracy i skrupulatnością,
  • pozytywnym nastawieniem do ludzi,
  • znajomością języka angielskiego przynajmniej na poziomie podstawowym,
  • wykształceniem wyższym,
  • doświadczenie w pracy w Agencji Pracy Tymczasowej lub call center będzie dużym atutem.

W Contrain czeka na Ciebie:

  • otwarty i zgrany zespół,
  • ciekawe i pełne wyzwań projekty rekrutacyjne,
  • nowoczesne narzędzia HR, które ułatwią Ci wykonywanie obowiązków,
  • umowa o pracę w stabilnej firmie istniejącej od 1998 roku,
  • realny rozwój kompetencji poprzez szkolenia,
  • stałe wynagrodzenie oraz premia roczna,
  • benefity w postaci: nauki języków obcych, prywatnej opieki zdrowotnej, dostępu do świeżych owoców w biurze, bonusów finansowych.

Dołącz do naszego zespołu!

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy