Oferta pracy

Administrator ds. Sprzedaży i Floty Samochodowej (Sales and Car Fleet Administrator)

Mondelēz International w Polsce

  • Warszawa, mazowieckie

  • ważna jeszcze 16 dni
    do: 23 gru 2021
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
top
Mondelez International jest wiodącą firmą w branży spożywczej i światowym producentem przekąsek. Działamy w 160 krajach, zatrudniając ponad 90 000 osób. Zapewne znasz większość naszych marek, takich jak Milka, Oreo, Delicje, Prince Polo, belVita, Halls, czy Lubisie. Kluczem do naszego sukcesu są wspaniali ludzie i kultowe marki. Dołącz do nas i wspólnie wyznaczajmy globalne trendy, poprzez oferowanie odpowiedniej przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowanej w odpowiedni sposób.

Na polskim rynku rozwijamy się od 1992 roku, jest nas już ponad 4600 osób. Pracujemy w wielu lokalizacjach: biurze w Warszawie, siłach sprzedaży oraz 7 zakładach produkcyjnych w: Skarbimierzu, Bielanach Wrocławskich, Jarosławiu, Płońsku, Cieszynie i Jankowicach, jak również w globalnym Centrum Badań i Rozwoju we Wrocławiu.

Chcesz posmakować wyjątkowych możliwości w Mondelez? Wgryź się w poniższą ofertę!

Administrator ds. Sprzedaży i Floty Samochodowej (Sales and Car Fleet Administrator)

Warsaw
Mondelēz Internationaljest wiodącą firmą w branży spożywczej i światowym producentem przekąsek. Działamy w 160 krajach, zatrudniając ponad 90 000 osób. Zapewne znasz większość naszych marek, takich jak Milka, Oreo, Delicje, Prince Polo, belVita, Halls, czy Lubisie. Kluczem do naszego sukcesu są wspaniali ludzie i kultowe marki.

Dołącz do nas i wspólnie wyznaczajmy globalne trendy, poprzez oferowanie odpowiedniej przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowanej w odpowiedni sposób.

Chcesz posmakować wyjątkowych możliwości w Mondelēz? Wgryź się w naszą ofertę!
Działaj najlepiej jak potrafisz w Mondelez International?
Dołącz do nas i wesprzyj nas w realizacji naszej misji, której celem jest kształtowanie przyszłości branży przekąsek na całym świecie. Działaj i zdziałaj.
Będziesz pełnić funkcję wspierającą w celu zapewnienia sprawnego działania, w tym - będziesz dbać o budżet, wydatki, zamawiać materiały eksploatacyjne, zapewniać odowiednie informacje, odbierać telefony i e-maile.

Jak będzie wyglądać Twoja rola?
Na tym stanowisku będziesz:
  • Zapewniać wsparcie administracyjne, podejmując odpowiednie działania oraz budować skuteczne relacje z osobami, które wspierasz
  • Zgodnie z potrzebami wykonywać obowiązki związane z procesami dotyczącymi budżetu, wydatków i zakupów
  • Odbierać rozmowy telefoniczne i e-maile, odpowiednio reagując na zapytania i prośby
  • Zarządzać archiwizacją i gromadzeniem dokumentów zgodnie z wymogami ustawowymi i zasadami firmy
  • Wypełniać i aktualizować raporty oraz utrzymywać systemy i dane
  • Podejmować się udziału w dodatkowych projektach i zadaniach zgodnie z potrzebami
  • Zgodnie z potrzebami koordynować wszystkie aspekty logistyczne związane z podróżami, wydarzeniami, spotkaniami, szkoleniami itd.
  • Uczestniczyć w kontrolach urzędowych i przygotowywać dokumenty
  • Zlecać płatności faktur w systemie
bottom

Poczęstuj się! Twoje benefity:

  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwości ciągłego rozwoju
  • Opieka medyczna LuxMed
  • Dofinansowanie pakietu MultiSport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dostawy świeżych owoców
  • Parking dla samochodów i rowerów
  • Premie i nagrody uznaniowe
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Poczęstuj się! Twoje benefity:

  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwości ciągłego rozwoju
  • Opieka medyczna LuxMed
  • Dofinansowanie pakietu MultiSport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dostawy świeżych owoców
  • Parking dla samochodów i rowerów
  • Premie i nagrody uznaniowe
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Czy ta rola jest dla Ciebie?
Docenimy Twoją motywację do rozwoju kariery oraz doświadczenie i wiedzę w następującym zakresie:
  • Administracja i funkcje wspierające
  • Bardzo duże ukierunkowanie na obsługę klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Przywiązanie do szczegółów oraz proaktywne podejście, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętności interpersonalne
  • Doskonała umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność przewidywania potrzeb i odpowiedniego reagowania
  • Znajomość języka angielskiego w piśmie i swobodnej rozmowie jest wymagana

Co musisz wiedzieć na temat tego stanowiska:
  • rola w spółce sprzedażowej

Co jeszcze wniesiesz:
  • Wykształcenie / uprawnienia: średnie
  • Szczególne wymogi związane z pracą: brak
  • Wymogi dotyczące podróży: brak
  • Harmonogram pracy: 8/40
bottom
Więc jeśli chcesz wspólnie z nami wyznaczać globalne trendy w kategorii przekąsek, od możliwości idealnej kariery dzieli Cię jedno kliknięcie!
Mondelez International jest wiodącą firmą w branży spożywczej i światowym producentem przekąsek. Działamy w 160 krajach, zatrudniając ponad 90 000 osób. Zapewne znasz większość naszych marek, takich jak Milka, Oreo, Delicje, Prince Polo, belVita, Halls, czy Lubisie. Kluczem do naszego sukcesu są wspaniali ludzie i kultowe marki. Dołącz do nas i wspólnie wyznaczajmy globalne trendy, poprzez oferowanie odpowiedniej przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowanej w odpowiedni sposób.

Na polskim rynku rozwijamy się od 1992 roku, jest nas już ponad 4600 osób. Pracujemy w wielu lokalizacjach: biurze w Warszawie, siłach sprzedaży oraz 7 zakładach produkcyjnych w: Skarbimierzu, Bielanach Wrocławskich, Jarosławiu, Płońsku, Cieszynie i Jankowicach, jak również w globalnym Centrum Badań i Rozwoju we Wrocławiu.

Chcesz posmakować wyjątkowych możliwości w Mondelez? Wgryź się w poniższą ofertę!
Administrator ds. Sprzedaży i Floty Samochodowej (Sales and Car Fleet Administrator)Numer ref.: 134503
Działaj najlepiej jak potrafisz w Mondelez International?
Dołącz do nas i wesprzyj nas w realizacji naszej misji, której celem jest kształtowanie przyszłości branży przekąsek na całym świecie. Działaj i zdziałaj.
Będziesz pełnić funkcję wspierającą w celu zapewnienia sprawnego działania, w tym - będziesz dbać o budżet, wydatki, zamawiać materiały eksploatacyjne, zapewniać odowiednie informacje, odbierać telefony i e-maile.

Jak będzie wyglądać Twoja rola?
Na tym stanowisku będziesz:
  • Zapewniać wsparcie administracyjne, podejmując odpowiednie działania oraz budować skuteczne relacje z osobami, które wspierasz
  • Zgodnie z potrzebami wykonywać obowiązki związane z procesami dotyczącymi budżetu, wydatków i zakupów
  • Odbierać rozmowy telefoniczne i e-maile, odpowiednio reagując na zapytania i prośby
  • Zarządzać archiwizacją i gromadzeniem dokumentów zgodnie z wymogami ustawowymi i zasadami firmy
  • Wypełniać i aktualizować raporty oraz utrzymywać systemy i dane
  • Podejmować się udziału w dodatkowych projektach i zadaniach zgodnie z potrzebami
  • Zgodnie z potrzebami koordynować wszystkie aspekty logistyczne związane z podróżami, wydarzeniami, spotkaniami, szkoleniami itd.
  • Uczestniczyć w kontrolach urzędowych i przygotowywać dokumenty
  • Zlecać płatności faktur w systemie
Czy ta rola jest dla Ciebie?
Docenimy Twoją motywację do rozwoju kariery oraz doświadczenie i wiedzę w następującym zakresie:
  • Administracja i funkcje wspierające
  • Bardzo duże ukierunkowanie na obsługę klienta
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Przywiązanie do szczegółów oraz proaktywne podejście, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętności interpersonalne
  • Doskonała umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność przewidywania potrzeb i odpowiedniego reagowania
  • Znajomość języka angielskiego w piśmie i swobodnej rozmowie jest wymagana

Co musisz wiedzieć na temat tego stanowiska:
  • rola w spółce sprzedażowej

Co jeszcze wniesiesz:
  • Wykształcenie / uprawnienia: średnie
  • Szczególne wymogi związane z pracą: brak
  • Wymogi dotyczące podróży: brak
  • Harmonogram pracy: 8/40

Poczęstuj się! Twoje benefity:

  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwości ciągłego rozwoju
  • Opieka medyczna LuxMed
  • Dofinansowanie pakietu MultiSport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Dostawy świeżych owoców
  • Parking dla samochodów i rowerów
  • Premie i nagrody uznaniowe
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Więc jeśli chcesz wspólnie z nami wyznaczać globalne trendy w kategorii przekąsek, od możliwości idealnej kariery dzieli Cię jedno kliknięcie!
Warsaw

Ogłoszenie archiwalne