Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator ds. utrzymania infrastruktury

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 18.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 90 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.


    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

     
    Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:
    Administrator ds. utrzymania infrastruktury
    Miejsce pracy: Katowice

    Opis stanowiska:

    • Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i eksploatacji nieruchomości
    • Bieżące administrowanie nieruchomością
    • Utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z jej przeznaczeniem
    • Udział w działaniach projektowych administrowanej nieruchomości
    • Wykonywanie czynności pomocniczych związanych z administrowaną nieruchomością

    Standardowe czynności na stanowisku:

    • Przeprowadzanie przeglądów obiektów
    • Prowadzenie i uzupełnianie danych w aplikacji Archibus
    • Prowadzenie ewidencji majątku Klienta
    • Utrzymanie porządku i czystości w obiektach
    • Utrzymywanie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości
    • Planowanie remontów - odtworzenia (w tym przeglądy i konserwacje) i modernizacji - ulepszenia budynków, budowli, urządzeń i instalacji, elementów wizualizacji
    • Realizacja prac remontowych i modernizacyjnych oraz przeglądów i konserwacji budynków, urządzeń i instalacji, elementów wizualizacji wymaganych prawem budowlanym, przepisami p.poż itp.
    • Realizacja działań związanych z usuwaniem usterek/ awarii/ szkód
    • Realizacja zadań z zakresu ochrony ppoż
    • Realizacja zadań w zakresie eksploatacji nieruchomości
    • Reprezentowanie Klienta na zewnątrz (instytucje, podwykonawcy)
    • Adaptacja powierzchni/ przeprowadzanie relokacji
    • Przeprowadzanie przebudów oraz liftingu
    • Zarządzanie montażem urządzeń bankowych (w obiektach/ lokalach Klienta) - prace budowlano-instalacyjne

    Wymagania od kandydatów:

    • Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane o profilu technicznym lub ekonomicznym)
    • Doświadczenie zawodowe potwierdzone minimum dwuletnią praktyką na podobnym stanowisku (m.in. poparte kursem i świadectwem nabyciem kwalifikacji zawodowych z zakresu gospodarowania nieruchomościami)
    • Oczekiwane predyspozycje:
      • Organizacja pracy własnej
      • Budowanie relacji
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Prowadzenie zadań równoległych
      • Umiejętność słuchania innych i przekazywania komunikatów
    • Dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, skuteczność w działaniu
    • Niezbędna podstawowa wiedza z zakresu:
      • BHP, obrony cywilnej, ochrony środowiska, ochrony p.poż
      • Przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami, prawa budowlanego, cywilnego, administracyjnego, ochrony danych osobowych, w tym także zagadnień z zakresu ochrony konserwatorskiej, gospodarki przestrzennej itp.
    • Posiadanie umiejętności obsługi pakietu MS Office, dokonywania przedmiaru robót budowlanych, obsługi plików w formacie DWG, skanowanie dokumentów i ich "obróbki"
    • Uprawnienia Inspektora PPOŻ
    • Uprawnienia do prowadzenia poj. w kat.B
    • Mile widziane uprawnienia budowlane, p.poż oraz kurs z kosztorysowania

    Oferujemy:

    • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Zatrudnienie na umowę o pracę
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Benefity w ramach funduszu socjalnego
    • Dobrą atmosferę i warunki pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).