Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator ds. utrzymania infrastruktury

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 2019-07-31

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 90 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.


    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

     
    Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:
    Administrator ds. utrzymania infrastruktury
    Miejsce pracy: Kraków

    Opis stanowiska:

    • Odpowiedzialność za jakość, bezpieczeństwo i koszty wszystkich usług dotyczących lokalizacji Klienta
    • Funkcjonowanie jako osoba pierwszego kontaktu w związku z usługami FM
    • Zapewnianie przestrzegania wymagań i wytycznych dotyczący BHP, w tym ocen ryzyka dla personelu, podwykonawców i gości
    • Odpowiedzialność za zarządzanie podwykonawcami i dostawcami usług FM (soft & hard services)
    • Zapewnienie pełnej obsługi recepcji witanie i pomoc dla wszystkim gościom biura
    • Zarządzanie recepcją, dbanie o codzienne obowiązki związane z pracą biura
    • Zapewnienie profesjonalnego zarządzania oraz obsługi sal konferencyjnych
    • Koordynacja i dystrybucja korespondencji
    • Organizacja i archiwizacja dokumentacji
    • Współpraca z Klientami i lokalnymi partnerami dostaw w przypadku wydajności, zobowiązań umownych oraz zarządzania dostawcami
    • Odpowiedzialność za zadowolenie klienta za wszystkie usługi zarówno miękkie, jak i techniczne
    • Optymalizacja zasobów biura, dostawców oraz usług CBRE
    • Zapewnienie zgodności wszystkich czynności związanych z umową są zgodne z wymaganiami CBRE, Klienta i prawa dotyczącymi BHP, zarządzania jakością, polityki ochrony środowiska
    • Zapewnienie wdrożenia oraz utrzymania systemów BHP na obiekcie Klienta
    • Wsparcie i zarządzanie projektami FM

    Wymagania od kandydatów:

    • Biegła znajomość j. polskiego oraz j. angielskiego
    • Doświadczenie w outsourcingu usług zarządzania nieruchomościami w zakresie serwisów miękkich (recepcja, sprzątanie, ochrona) oraz technicznych
    • Biegła znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
    • Silne ukierunkowanie na kulturę obsługi Klienta
    • Umiejętność współpracy w zespole
    • Umiejętność pracy wg własnej inicjatywy, praca pod minimalnym nadzorem
    • Elastyczność i umiejętność adaptacji do zmieniających się potrzeb biznesowych
    • Umiejętność samodzielnej motywacji, zorientowanie na osiąganie celów, zarządzania i priorytetyzacji zleceń oraz właściwego adresowania problemów i ewentualnych konfliktów

    Oferujemy:

    • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Zatrudnienie na umowę o pracę
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Benefity w ramach funduszu socjalnego
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).