Oferta pracy

Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niderlandzkim

UPSO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niderlandzkim

Opis stanowiska

Osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za kontakt z Klientem (mailowy i telefoniczny) związany z niedoręczonymi przesyłkami.

Od kandydatów oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka niderlandzkiego (w mowie i piśmie);
  • dobrej znajomości języka angielskiego;
  • umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • analitycznego rozwiązywania problemów;
  • umiejętności obsługi komputera.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość częściowej pracy zdalnej;
  • ubezpieczenie na życie;
  • plan emerytalny;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dofinansowanie do karty Multisport;
  • specjalny program wdrożeniowy dla nowych pracowników;
  • cotygodniową dostawę świeżych owoców;
  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)

 Osoby zainteresowane oraz spełniające powyższe wymagania zachęcamy do przesyłania CV za pomocą przycisku "Aplikuj teraz" poniżej.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy