Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator ds. Wsparcia Klienta z językiem Niderlandzkim

UPSO firmie

UPS

Generała Józefa Bema 2

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny)

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego (w mowie i w piśmie);

  • dobra znajomość języka angielskiego;

  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;

  • umiejętność obsługi komputera

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;

  • możliwość częściowej pracy zdalnej;

  • możliwość skorzystania z biblioteki pracowniczej oraz wypożyczalni gier planszowych;

  • pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park - Wólczańska 178), Wrocławia (plac Bema);

  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;

  • możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;

  • miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • program onboardingowy