Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niderlandzkim

UPS

UPS

Generała Józefa Bema 2

Śródmieście

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Rozwiązywanie kwestii związanych z rozliczeniami klientów spółki za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu

  • Dostarczanie klientom niezbędnych informacji i możliwych rozwiązań

  • Ogólne zadania administracyjne (np. tworzenie raportów, wypełnianie bazy danych)

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego (w mowie i w piśmie)

  • dobra znajomość języka angielskiego

  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

  • umiejętność obsługi komputera

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;

  • możliwość częściowej pracy zdalnej;

  • możliwość skorzystania z biblioteki pracowniczej oraz wypożyczalni gier planszowych;

  • zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;

  • możliwość wykorzystania języka obcego w codziennych kontaktach z zagranicznymi partnerami i klientami;

  • miłą i przyjazną atmosferę pracy oraz możliwość udziału w wielu organizacjach wewnątrzfirmowych (np. komitet wolontariacki, sportowy itp.)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program emerytalny

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • program onboardingowy

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje