Administrator działu zakupów

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2019-01-30
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 2019-03-01)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Komfort Home jest właścicielem marki Komfort Łazienki należącej do grupy kapitałowej, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food Polska, Synthos, Cersanit, Homla i inne.

    Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach.

    Administrator działu zakupów
    Miejsce pracy: Warszawa

    Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

    • Posiadasz minimum 1 rok doświadczenia na analogicznym stanowisku (mile widziane doświadczenie kierownicze lub koordynatorskie w sieci DIY lub w salonie wyposażenia łazienek).
    • Potrafisz organizować swoją pracę.
    • Terminowo realizujesz powierzone zadania.
    • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (szczególnie Excel).
    • Jesteś otwarty/a zarówno na pracę zespołową oraz indywidualną.
    • Z zaangażowaniem i dokładnością wykonujesz swoje obowiązki.
    • Znasz język angielski, to będzie dodatkowy atut.

    Mamy dla Ciebie:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Jasny i atrakcyjny system premiowy.
    • Ciekawe i różnorodne zadania.
    • Realną możliwość rozwoju zawodowego - szkolimy i dostarczamy narzędzia.
    • Wsparcie zespołu w każdej sytuacji.
    • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki.
    • Dostęp do benefitów na preferencyjnych warunkach (m.in.: opieka medyczna , pakiety sportowe OK System, ubezpieczenie na życie).
    • Wygodne biuro i aromatyczną kawę.

    Zadania, które na Ciebie czekają:

    • Wsparcie działu zakupów w codziennej pracy.
    • Współpraca z dostawcami i salonami w zakresie dostaw, dostępności produktów i bieżącej działalności operacyjnej.
    • Tworzenie i nadzór nad terminowością i jakością zamówień centralnych oraz zamówień dla nowo otwieranych i przebudowywanych salonów.
    • Współodpowiedzialność za przepływ informacji pomiędzy działem zakupów oraz salonami.
    • Wspieranie procesu planowania oraz likwidacji zapasu we wszystkich kanałach sprzedaży.
    • Współpraca z Category Managerami, salonami oraz Dostawcami w zakresie bazy produktów.
    • Przygotowywanie materiałów niezbędnych do rewizji grup asortymentowych.
    • Prowadzenie i aktualizacja bazy produktowej, zbieranie danych produktu i weryfikacja ich poprawności.
    • Uczestnictwo we wdrażaniu asortymentu produktów, aktualizacja katalogów produktów.
    • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów firmowych oraz korespondencji papierowej i elektronicznej.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Zapraszamy również na naszą stronę: www.komfortlazienki.pl/kariera, gdzie znajdziecie Państwo pełną ofertę aktualnych procesów rekrutacyjnych.
     
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

    Prosimy o dopisanie w CV klauzuli ,, Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich  danych osobowych dla potrzeb  niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych 
    (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”. 
     
    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Komfort Home Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy Al. Solidarności 36.  Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

    Administratorem Danych jest Komfort Home sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, ul. al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Kielcach, X Wydział Gospodarczy pod nr KRS 571559.

    Dane osobowe będą udostępniane pracownikom i podmiotom biorącym udział w niniejszym procesie rekrutacyjnym. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom z wyjątkiem tych, które: 

    a. są uprawnione do ich uzyskania na podstawie przepisów obowiązującego prawa lub

    b. świadczą na rzecz Administratora usługi wymagające uzyskania dostępu do danych lub

    c. są objęte zakresem powyższej zgody.

    Dane osobowe będą przechowywane przez okres 36 miesięcy licząc od końca roku, w którym Administrator zakończył proces rekrutacji.

    Ma Pan/Pani prawo do:

    a. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    b. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

    c. przenoszenia danych,

    d. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie,

    e. wniesienia skargi do organu;

    W celu realizacji w/w praw należy wysłać maila na adres: [email protected] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, jednak nie wyrażenie zgody skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w procesie rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy spowoduje, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne kandydatów do pracy nie będą przez Administratora Danych rozpatrywane.