Oferta pracy

Administrator Exchange

Biuro Informacji Kredytowej

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Biuro Informacji Kredytowej

Zygmunta Modzelewskiego 77a

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Active Directory

  • Azure Active Directory

  • Microsoft Azure

  • Microsoft Teams

  • Exchange Online

  • Edpoint Manager

Mile widziane

  • PowerShell

  • Windows Server

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • wdrażanie i utrzymywanie kompleksowych rozwiązań chmurowych oraz on-premise z wykorzystaniem technologii Microsoft,

  • zarządzanie usługami: Active Directory / Azure Active Directory, Microsoft Teams, Exchange Online, Endpoint Manager,

  • proaktywny monitoring infrastruktury oraz zapobieganie potencjalnym problemom,

  • diagnozowanie problemów wydajnościowych środowiska oraz optymalizacje,

  • dbanie o zgodność infrastruktury z best practices w zakresie funkcjonalności, w tym zarządzanie uprawnieniami, ich analiza i audyty,

  • administrowanie oraz realizacja zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych na platformie Wintel ze szczególnym uwzględnieniem aspektów bezpieczeństwa,

  • tworzenie dokumentacji technicznej wdrożonych rozwiązań.

Nasze wymagania

  • min. 5-letnie doświadczenie w administracji Windows Server / Exchange,

  • znajomości Microsoft Active Directory oraz Azure Active Directory (środowisko hybrydowe),

  • znajomości Exchange Online,

  • znajomość automatyzacji procesów w oparciu o PowerShell,

  • doświadczenie przy migracjach ze starszych wersji Windows,

  • komunikatywności,

  • dobrej organizacji pracy.

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 9

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • masz wpływ na wybór narzędzi i technologii
  • masz wpływ na rozwiązania technologiczne
  • masz wpływ na produkt
  • koncentrujesz się na rozwoju produktu

Skład zespołu

  • administrator IT

Tak pracujemy nad projektem

  • active monitoring

  • dokumentacja

  • narzędzia do trackowania zadań

  • zarządzanie długiem technologicznym

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • przestrzeń do eksperymentowania

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • treningi umiejętności miękkich

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • bony towarowe

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka szkolna

  • pikniki rodzinne

  • konkursy

  • program talentów

Etapy rekrutacji
1

Selekcja

2

Spotkanie online

3

Spotkanie w biurze

Biuro Informacji Kredytowej

Nie mamy owocowych czwartków, ani dnia wolnego w urodziny, ale garść innych benefitów, a co najważniejsze oferujemy stabilną i ciekawą pracę. Jesteśmy wyjątkową firmą, bo nie ma drugiego biura informacji kredytowej w Polsce.

Biuro Informacji Kredytowej S.A. wraz z Biurem Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. tworzą bezpieczny i efektywny system wymiany informacji kredytowych i gospodarczych, ograniczając wyłudzenia i nadużycia oraz budując relacje oparte na zaufaniu w gospodarce.

Przewiń do profilu firmy