Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Mellon Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator HR - Rekruter

MELLON POLAND Sp. z o.o.O firmie

  • Aleje Jerozolimskie 162
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 15 dni
    do: 12 sie 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

MELLON POLAND Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 162

Warszawa

MELLON POLAND Sp. z o.o.

Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.

Administrator HR - Rekruter

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska masowe i etatowe,
  • współpraca z agencjami doradztwa personalnego, portalami pracy etc.,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy,
  • wystawianie ogłoszeń na portalach pracy oraz portalach społecznościowych,
  • administracja benefitem pracowniczym,
  • wsparcie działu HR w obszarze twardego HR (przygotowywanie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o pracę, dokumentów kadrowych, wpisywanie danych do systemu kadrowo-płacowego etc.),
  • przygotowywanie raportów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
  • dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla,
  • bardzo dobra znajomość portali społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość technik rekrutacyjnych,
  • dobra obsługa komputera (Word, Excel, Power Point),
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie.

Mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do Call Centre,
  • doświadczenie w administracji personalnej,
  • doświadczenie w innych obszarach miękkiego i twardego HR,
  • znajomość prawa pracy.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym,
  • pracę w fajnym zespole,
  • bogaty pakiet socjalny zawierający m.in. kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną w sieci prywatnych przychodni,
  • samodzielne stanowisko. 


Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.

Administrator HR - Rekruter

Opis stanowiska:

  • kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska masowe i etatowe,
  • współpraca z agencjami doradztwa personalnego, portalami pracy etc.,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy,
  • wystawianie ogłoszeń na portalach pracy oraz portalach społecznościowych,
  • administracja benefitem pracowniczym,
  • wsparcie działu HR w obszarze twardego HR (przygotowywanie dokumentów potrzebnych do podpisania umowy o pracę, dokumentów kadrowych, wpisywanie danych do systemu kadrowo-płacowego etc.),
  • przygotowywanie raportów.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
  • dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze rekrutacji na stanowiska niskiego i średniego szczebla,
  • bardzo dobra znajomość portali społecznościowych,
  • bardzo dobra znajomość technik rekrutacyjnych,
  • dobra obsługa komputera (Word, Excel, Power Point),
  • wysokie umiejętności interpersonalne,
  • samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie.

Mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji do Call Centre,
  • doświadczenie w administracji personalnej,
  • doświadczenie w innych obszarach miękkiego i twardego HR,
  • znajomość prawa pracy.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym,
  • pracę w fajnym zespole,
  • bogaty pakiet socjalny zawierający m.in. kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną w sieci prywatnych przychodni,
  • samodzielne stanowisko. 

Ogłoszenie archiwalne