Oferta pracy

Administrator IT

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • łódzkie

    łódzkie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Unix

  • AIX

  • Red Hat

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Administrowanie złożonymi środowiskami aplikacji bankowych

  • Aktywny udział w integracji projektów IT ze środowiskami rozwojowymi banku (w tym automatyzacja testów integracyjnych)

  • Wykonywanie instalacji zmian, nowych wersji aplikacji, konfiguracja aplikacji, automatyzacja zdarzeń na środowiskach

  • Rozwiązywanie incydentów, problemów związanych z działaniem powierzonych systemów aplikacyjnych

  • Utrzymanie wysokiej dostępności i wydajności powierzonych systemów aplikacyjnych

  • Analiza błędów, logów, komunikacji między endpointami

  • Współpraca z dostawcami w zakresie administrowanych systemów

  • Wsparcie dla uczestników procesów rozwojowych systemów informatycznych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, elektronicznym lub pokrewnym

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym profilu

  • Podstawy jednego z języków: Java, Python, C#, Powershell, Bash

  • Znajomość relacyjnych baz danych (Oracle) i języka PL/SQL na poziomie eksploatacyjnym

  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Unix (AIX, Red Hat), Linux, Windows Server

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację z dostawcami oraz sprawne posługiwanie się dokumentacją techniczną

  • Wysokie umiejętności interpersonalne, w szczególności praca w zespole oraz komunikatywność

  • Umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność i odpowiedzialność

  • Umiejętność rozwiązywania problemów

  • Nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności

  • Dyspozycyjność

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sektorze finansowym

  • Znajomość metodyki ITIL

  • Znajomość MS SQL Analysis Services i MS SQL Reporting Services

  • Znajomość technologii aplikacji mobilnych

  • Znajomość technologii middleware (WebLogic, WebMethods, JBoss, WildFly

To oferujemy

  • Współpracę ze specjalistami wszystkich obszarów bankowości w ponad 500 osobowym Pionie IT

  • Możliwość kreowania architektury korporacyjnej w bankowości

  • Możliwość wdrażania innowacyjnych rozwiązań IT w obszarze bankowości

  • Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agicole

  • Szkolenia i programy rozwojowe

  • Benefity

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa drużyna sportowa

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół:

Jesteśmy kilkudziesięcioosobowym Zespołem, który odpowiada za poprawne i stabilne działanie aplikacji bankowych dostępnych w placówkach bankowych oraz w kanale internetowym/mobilnym. Twoje działania będą silnie wspierały działalność operacyjną Banku i będą miały istotny wpływ na jego wizerunek. Równolegle jesteśmy zaangażowani w realizację i wdrażanie nowych rozwiązań dla naszych Klientów. W związku z rozwojem organizacji, szukamy obecnie kilku osób, które pomogą nam dbać o stabilność systemów systemy oraz zwiększyć wolumen obsługiwanych projektów.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.