Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Administrator IT

Anwim S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 14 dni
    do: 09 cze 2022
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • administrowanie i utrzymanie sieci LAN, WAN, Wi-Fi

  • konfiguracja oraz zarządzanie urządzeniami sieciowymi typu: switche, routery, firewall (urządzenia FortiGate, HP Aruba)

  • reagowanie i monitorowanie incydentów, zarządzanie systemami bezpieczeństwa

  • administracja serwerami (Linux – biegła , Windows – podstawowa)

  • zarządzanie systemem do monitoringu infrastruktury IT (Zabbix)

  • tworzenie i utrzymanie dokumentacji

  • bieżące wsparcie pracowników i klientów technicznych

  • wsparcie I linii w realizacji powierzonych zadań

Nasze wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze administrowania rozproszonych sieci oraz systemów

  • min. 2 lata doświadczenia w administrowaniu przełącznikami sieciowymi HP Aruba, routerami FortiGate

  • min. 3 lata doświadczenia w konfiguracji, zarządzaniu oraz administracji systemami Linux

  • doświadczenie w opracowywaniu dokumentacji technicznej

  • umiejętność analizowania i wyciągania wniosków z logów systemowych

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B

  • szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym

  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w dynamicznej i nowoczesnej firmie

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia

  • przyjazną atmosferę pracy

  • możliwość skorzystania z oferty prywatnej opieki medycznej

  • pakiet benefitów w formie kafeterii oraz MultiSport

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • kawa / herbata

Anwim S.A.

Anwim S.A. to polska spółka z niemal trzydziestoletnim doświadczeniem na krajowym rynku hurtowej sprzedaży i dystrybucji paliw płynnych. Firma jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA, która liczy obecnie ponad 300 placówek na terenie całej Polski. Jest najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw w kraju. Oferuje pełną gamę usług: sprzedaż paliw, koncept gastronomiczny Caffe MOYA, sklep oraz korzystny program flotowy MOYA Firma. Do końca 2023 roku sieć MOYA powiększy się do min. 350 placówek w całej Polsce.

Do współpracy zapraszamy ambitne i pracowite osoby, z doświadczeniem w swoich specjalizacjach. Oferujemy atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia, liczne dodatkowe benefity oraz wspaniałą atmosferę.

Podejmij wyzwanie i odpowiedz na poniższą ofertę rekrutacyjną!

Przewiń do profilu firmy