Oferta pracy

Administrator/-ka Wspólnot Mieszkaniowych

ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI SALAMON I POŚPIECH sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

  • Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Zarządzanie Nieruchomościami Salamon i Pośpiech Sp. z o.o. Sp. k. jest dynamicznie rozwijającą się firmą, oferującą kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania powierzonymi nieruchomościami na terenie Kalisza, Ostrowa Wlkp., Krotoszyna i najbliższych okolic. Przez 16 lat rzetelnie budujemy swój wizerunek w oparciu o wysoki poziom świadczonych usług.

W zarządzaniu nieruchomościami stosujemy sprawdzone procedury, które skutecznie przyczyniają się do obniżenia kosztów ponoszonych przez właścicieli, gwarantują poprawę stanu technicznego obiektów oraz wysoką jakość usług. Stawiamy na budowanie dobrych relacji z klientami i dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które ułatwiają życie mieszkańcom.

Administrator/-ka Wspólnot Mieszkaniowych

Obowiązki na stanowisku :

  •  Utrzymanie budynku, instalacji oraz terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej;
  • Koordynacja okresowych przeglądów technicznych;
  • Organizowanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy urządzeń, instalacji, wyposażenia;
  • Kontakt z Właścicielami i Najemcami kontrola zgłoszonych usterek i awarii etc.;
  • Obsługa zebrań,
  • Administrowanie dużymi wspólnotami mieszkaniowymi
  • Administrowanie nowych lub kilkuletnich budynków o wysokim standardzie
  • Ścisła współpraca z zarządcą nieruchomości oraz zarządem wspólnoty
  • Bieżąca koordynacja prac podwykonawców
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Pełnienie dyżurów, bieżąca obsługa mieszkańców
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Pozyskiwanie nowych nieruchomości,
  • Praca na terenie miast: Ostrów Wlkp. Kalisz, Krotoszyn.

Wymagania:

  • Wiedza i doświadczenie w zakresie technicznej obsługi budynków oraz znajomości prawa budowlanego;
  • Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych oraz zarządzania budynkiem i infrastrukturą zewnętrzną;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
  • Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności w zakresie organizacji pracy;
  • Zapewnienie optymalnej gospodarki ekonomicznej i finansowej nieruchomości;
  • wykonywanie wszelkich zadań jakie wynikają z zawartych umów;
  • Dyspozycyjność, samodyscyplina, samodzielność i zaangażowanie;
  • Zdolność szybkiego uczenia się;
  • Biegłej znajomości środowiska Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości – mile widziana

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę;
  • Umowę o pracę lub umowę o współpracę
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
  • Pakiet szkoleń i kursów podnoszących kompetencje zawodowe,
  • Nowoczesne narzędzia informatyczne do obsługi nieruchomości,
  • Auto służbowe.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy