Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator Kontraktu

P&Q sp. z o.o.O firmie

P&Q sp. z o.o.

Generała Stanisława Maczka 52

Białystok

P&Q sp. z o.o.

Administrator Kontraktu

Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:

  • Bieżące wsparcie Kierownika Kontraktu oraz Kierowników Budowy i Inżynierów Budowy na realizowanych kontraktach.
  • Odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego zgodnie z Warunkami Kontraktu.
  • Przygotowywanie pism, powiadomień i listów w sprawach kontraktowych.
  • Kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Opracowywanie raportów z przebiegu Inwestycji.
  • Opracowywanie wystąpień do Inwestora oraz Podwykonawców.
  • Wsparcie kierownictwa budowy w kwestiach administracyjno-prawnych.
  • Kontakty z urzędami w sprawach związanych z realizacją kontraktu.

Wymagania:

  • Ukończenie studiów wyższych (min. tytuł inż.): kierunki techniczne.
  • Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Znajomość podstawowych programów biurowych (m.in. Word, Excel).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.

Oferujemy:

  • Udział w ambitnych projektach.
  • Pracę w rozwijającej się firmie.
  • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę.


Administrator Kontraktu

Zakres obowiązków:

  • Bieżące wsparcie Kierownika Kontraktu oraz Kierowników Budowy i Inżynierów Budowy na realizowanych kontraktach.
  • Odpowiedzialność za dokumentację kontraktu budowlanego zgodnie z Warunkami Kontraktu.
  • Przygotowywanie pism, powiadomień i listów w sprawach kontraktowych.
  • Kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej.
  • Opracowywanie raportów z przebiegu Inwestycji.
  • Opracowywanie wystąpień do Inwestora oraz Podwykonawców.
  • Wsparcie kierownictwa budowy w kwestiach administracyjno-prawnych.
  • Kontakty z urzędami w sprawach związanych z realizacją kontraktu.

Wymagania:

  • Ukończenie studiów wyższych (min. tytuł inż.): kierunki techniczne.
  • Terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Znajomość podstawowych programów biurowych (m.in. Word, Excel).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.

Oferujemy:

  • Udział w ambitnych projektach.
  • Pracę w rozwijającej się firmie.
  • Wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę.

Ogłoszenie archiwalne

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.