Ta oferta pracy jest nieaktualna od 99 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator Kontraktu- Kontroler Kosztów

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-04-13

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BUDOMAL jest jedną z wiodących firm budowlanych w Polsce dzięki konsekwentnej polityce jakości oraz wysoko wykwalifikowanej kadrze.
    W związku z dynamicznym rozwojem firma zatrudni osobę na stanowisko:

    Administrator Kontraktu- Kontroler Kosztów
    miejsce pracy: Łódź i woj. łódzkie

    Głównym zadaniem jest wsparcie zespołu zarządzającego projektem inwestycyjnym ( rewitalizacja obiektów mieszkalno-usługowych) w zakresie akceptacji powstania kosztów oraz jego rozliczenia w oparciu o faktury i protokoły odbioru.

    Zadania:

    • Monitorowanie wykonania budżetu kontraktu w tym cykliczna estymacja jego realizacji.
    • Akceptowanie kosztów przed ich powstaniem z uwzględnieniem przyjętego budżetu
    • Weryfikacja faktur i protokołów odbioru prac
    • Akcept merytoryczny w systemie informatycznym ( Xpertis) faktur kosztowych
    • Weryfikacja podpięcia dokumentu pod projekt
    • Kompletowanie dokumentacji papierowej w segregatorze
    • Monitorowanie terminów kluczowych projektu
    • Prowadzenie komunikacji z inwestorem w tym składanie dokumentów do Inwestora wraz z pismami przewodnimi, monitorowanie terminów kluczowych, tworzenie i weryfikacja projektów umów i aneksów oraz składanie ich do Inwestora.
    • Nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą od Inwestora
    • Przygotowywanie dokumentacji do zapytań ofertowych.
    • Rozsyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców
    • Bardzo dobra znajomość Prawa Zamówień Publicznych.

    Profil Kandydata:

    • Doświadczenie w controllingu kosztów
    • Wykształcenie wyższe
    • Wiedza z zakresu finansów i controllingu
    • Bardzo dobra znajomość MS Excel
    • Umiejętność logicznego myślenia
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:

    • Możliwość zdobycia doświadczenia i poszerzenia kompetencji
    • Praca w dynamicznym i profesjonalnym zespole
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Interesująca praca w dużej organizacji funkcjonującej w Łodzi i województwie łódzkim
    • Atrakcyjny pakiet socjalny ( dofinansowanie do karty MultiSport i pakiet medyczny)

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i Listu motywacyjnego (+ Referencji) z dopiskiem "Administrator Kontraktu- Kontroler Kosztów" za pomocą:

    Prosimy o dopisanie klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.