Oferta pracy

Administrator Nieruchomości

PKP S.A.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie.

  • dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania.

  • bieżący nadzór nad realizacja umów zawartych przez PKP S.A z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów.

  • bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami.

  • udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo, architektura i urbanistyka, ekonomia, gospodarowanie nieruchomościami, geodezja i kartografia, gospodarka przestrzenna, prawo)

  • minimum roczny staż pracy związany z gospodarowaniem nieruchomościami

  • umiejętność organizacji pracy

  • odporność na stres

  • wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność

  • znajomość zagadnień z zakresu ustawy Prawo Budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami

  • wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne

  • czynne prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • umowę o pracę

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • pracę w firmie z bogatymi tradycjami

  • udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP

  • atrakcyjne warunki pracy i bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych