Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator nieruchomości

POLBEST ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI sp. z o.o.O firmie

  • Triton Park
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

POLBEST ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI sp. z o.o.

Triton Park

Warszawa

Polbest Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. od 2008 roku zajmuje się administrowaniem i zarządzaniem nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych oraz nieruchomościami komercyjnymi. Więcej o tym czym się zajmujemy znajdziesz na stronach: https://zarzadzanie-nieruchomosciami.eu/ oraz https://gospodarz-domu.pl/ . Jesteśmy firmą rodzinną nastawioną na systematyczny rozwój.
Obecnie poszukujemy osoby z co najmniej 3 letnim doświadczeniem na stanowisko:  Administratora nieruchomości

Administrator nieruchomości

Szukamy pracownika znającego realia administrowania nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych. Szukamy osoby z umiejętnością dogadywania się z członkami Zarządów i Właścicielami lokali. Zależy nam na tym byś rozumiała / rozumiał naturę zgłaszanych problemów, byś rejestrowała / rejestrował zgłoszenia w naszym wewnętrznym CRM’ie, a następnie z konsekwencją prowadziła / prowadził te sprawy aż do ich zakończenia. Szukamy Administratora, który będzie aktywnie uczestniczyć w rozwiązywaniu problemów podległych mu Wspólnot tj. nadzorowanie stanu technicznego nieruchomości, nadzorowanie podwykonawców, tworzenie pism, prowadzenie korespondencji. Zależy nam na pracowniku zorganizowanym, umiejącym pracować z aplikacjami biurowymi i CRM’em, jednocześnie kulturalnym i lubiącym pracować z ludźmi.

Do głównych zadań Administratora Nieruchomości należeć będą:

  • Współpraca z Zarządami przy rozwiązywaniu problemów Wspólnoty Mieszkaniowej, a w tym: rejestracja zgłoszeń w CRM, planowanie przebiegu rozwiązywania problemów, rejestracja zdarzeń związanych z rozwiązaniem problemów oraz archiwizowanie dokumentacji,
  • Przygotowywanie dokumentacji dla Zarządów WM, w tym: uchwał, planów gospodarczych, pism do urzędów oraz odpowiadanie na korespondencję,
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją administracyjno-techniczną, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego i standardami naszej firmy,
  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów technicznych.
  • Uczestnictwo w komisjach ustalania i likwidacji szkód, sporządzanie protokołów poawaryjnych w lokalach, kontrolowanie regresów z firm ubezpieczeniowych.
  • Przygotowywanie oraz koordynacja wykonania remontów i modernizacji technicznych na budynkach.
  • Nadzór nad pracą gospodarzy domów, w tym przeprowadzanie kontroli porządku w budynkach i w ich otoczeniu.
  • Współpraca z firmami konserwacyjnymi w zakresie usuwania bieżących usterek i awarii.
  • Kontrola merytoryczna faktur wystawianych na obsługiwane Wspólnoty (potwierdzanie zasadności, opisywanie i przekazywanie do księgowości)
  • Organizacja zebrań oraz bieżąca komunikacja z Właścicielami lokali.  

Wymagania:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Administratora bądź Zarządcy Nieruchomości.
  • Wiedza praktyczna i teoretyczna w zakresie gospodarowania nieruchomościami, znajomość aktualnych przepisów prawa regulujących działania w ramach zarządzania nieruchomościami,
    w tym przepisy prawa budowlanego, BHP i przeciwpożarowe.
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i projektowej,
  • Samodzielność, konsekwencja w działaniu, odpowiedzialność
    i dyspozycyjność.
  • Znajomość programów Microsoft Office
  • Gotowość opanowania obsługi CRM’a.
  • Prawo jazdy kat. B (odpłatne wykorzystywanie własnego samochodu do celów służbowych będzie plusem)

Oferujemy:

  • Pracę na początek na 3/5 etatu docelowo na pełen etat. (możliwość współpracy firma-firma)
  • Stałą pensję z dodatkami adekwatnymi do zaangażowania i osiąganych wyników.
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
  • W pełni wyposażone miejsce pracy i wsparcie Zespołu.

Ogłoszenie archiwalne