Administrator Nieruchomości

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 22.02.2019
  • Ważna jeszcze 3 dni (do 24.03.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Twórz z nami jedną z najnowocześniejszych instytucji finansowych w Europie. Realizuj się w swojej specjalizacji i jednocześnie naprawdę pomagaj innym. W PZU możesz działać w projektach dużej skali, które ratują życie, pomagają odzyskać spokój i radość.

    PZU. Taka praca ma sens.
    Sprawdź na pzu.pl/kariera
    Administrator Nieruchomości
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: 000007784


    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

    • Nadzór nad poprawną realizacją kontraktu dotyczącego zarządzania i utrzymania obiektu biurowego
    • Monitoring obszarów mediowych; dostawy mediów do nieruchomości i rozliczanie dostawców mediów, przekazywanie danych do rozliczania zobowiązań i należności wynikających z umów wynajmu
    • Planowanie budżetu w obszarze dotyczącym utrzymania i remontów dla przydzielonych nieruchomości
    • Koordynowanie dostawców zewnętrznych w zakresie realizacji prac związanych z utrzymaniem nieruchomości
    • Nadzór nad dokumentacją budynku, prowadzeniem Książki Obiektu Budowlanego, dokumentacją z zakresu kontroli wewnętrznych i zewnętrznych, pozwoleń, decyzji administracyjnych
    • Odbiór prac remontowych oraz przeprowadzanie przetargów na wybór dostawców z wolnej ręki
    • Optymalizację kosztów oraz raportowanie danych ilościowych i jakościowych dotyczących nieruchomości
    • Udział w procesie zmian przydziałów powierzchni dla poszczególnych struktur biznesowych w ramach Grupy


    Od wybranej osoby oczekujemy:

    • Min. 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku administratora w obiektach komercyjnych
    • Znajomości dobrych praktyk rynku nieruchomości oraz zagadnień związanych z zarządzaniem budynkami
    • Wiedzy z zakresu przepisów prawa dotyczącego utrzymania budynków, w tym prawa budowlanego, kodeksu cywilnego itp.
    • Umiejętności prezentacji wyników, komunikatywności, kompetencji w zakresie prowadzenia negocjacji
    • Znajomości prowadzenia projektów w narzędziach wsparcia elektronicznego (np. ERP, Szafir)
    • Wykształcenia wyższego o kierunku: zarządzanie nieruchomościami, administracja, budownictwo, architektura, gospodarka nieruchomościami
    • Prawa jazdy kat. B


    W zamian oferujemy:

    • Pracę w renomowanej firmie i realne perspektywy rozwoju
    • Atrakcyjny system wynagradzania
    • Profesjonalne szkolenia
    • Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
    • Program emerytalny i zniżki na wybrane produkty ubezpieczeniowe PZU
    • Kafeterię dodatkowych benefitów m.in. kartę sportową, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe