innogy Polska S.A.

Administrator Nieruchomości

innogy Polska S.A.O firmie

  • Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 9 dni
    1 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

#TOJASNE
że mamy dla Ciebie

  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
  • 2 premie w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • dwa dodatkowe dni wolne
  • opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
  • sekcje sportowe (squash, piłkę nożną, smocze łodzie)
  • extra gotówka na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
  • konkursy pracownicze
to globalna
liczba naszych pracowników
to liczba pracowników
innogy w Polsce
to liczba
oddziałów
w Polsce
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MM/FZ-A/1119

Kogo szukamy? Osoby, która:

  • ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli Administratora Nieruchomości/Facility Manager w ramach struktur korporacyjnych  
  • posiada podpartą konkretnym doświadczeniem wiedzę dot. zarządzania nieruchomościami biurowymi/komercyjnymi 
  • zna przepisy prawa budowlanego, BHP, przeciwpożarowe
  • umie czytać dokumentację techniczną i projektową
  • sprawnie posługuje się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel i Power Point
  • komunikuje się w języku angielskim
  • odnajduje się we współpracy zespołowej, z różnymi komórkami funkcyjnymi w firmie w kulturze pracy opartej na transparentności
  • pracowała z narzędziami optymalizującymi i standaryzacyjnymi w obszarze nieruchomości
  • potrafi ustalać priorytety i stosować narzędzia monitorujące status prowadzonych działań
  • swoją postawą i działaniami wspiera poprawę jakości procesów, efektywność, upraszczanie pracy
  • charakteryzuje się pozytywnym myśleniem, otwartością na zmiany, wychodzeniem z inicjatywą, szukaniem rozwiązań i opanowaniem


Twoim dodatkowym atutem będą: doświadczenie w zarządzaniu obiektami technicznymi/sieciowymi, uprawnienia SEP (eksploatacja powyżej 1kV, dozór powyżej 1 kV) oraz znajomość systemu SAP.

Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie:

  • utrzymanie w sprawności technicznej obiektów biurowych oraz sieciowych
  • planowanie budżetów oraz realizacja zadań w ramach przyjętej strategii inwestycyjnej
  • bieżąca współpraca z Szefem i Zespołem Administracji
  • wspieranie realizacji inwestycji budowlanych oraz remontowych, a w tym: określenie zakresu prac, uzyskiwanie pozwoleń, udział w wyborze wykonawcy, nadzór nad postępem prac, zmiany zakresów, rozliczenie oraz  udział w odbiorach prac
  • optymalizacja działań dot. utrzymania obiektów biurowych i sieciowych w obszarze organizacyjnym, ekonomicznym i technicznym, a w tym udział w podejmowaniu decyzji
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania instalacji w budynkach (naprawy i serwisy) oraz ich bieżąca kontrola
  • wyznaczanie standardów w dziedzinie utrzymania technicznego nieruchomości
bottom
Administrator NieruchomościNumer ref.: MM/FZ-A/1119

Kogo szukamy? Osoby, która:

  • ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli Administratora Nieruchomości/Facility Manager w ramach struktur korporacyjnych  
  • posiada podpartą konkretnym doświadczeniem wiedzę dot. zarządzania nieruchomościami biurowymi/komercyjnymi 
  • zna przepisy prawa budowlanego, BHP, przeciwpożarowe
  • umie czytać dokumentację techniczną i projektową
  • sprawnie posługuje się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel i Power Point
  • komunikuje się w języku angielskim
  • odnajduje się we współpracy zespołowej, z różnymi komórkami funkcyjnymi w firmie w kulturze pracy opartej na transparentności
  • pracowała z narzędziami optymalizującymi i standaryzacyjnymi w obszarze nieruchomości
  • potrafi ustalać priorytety i stosować narzędzia monitorujące status prowadzonych działań
  • swoją postawą i działaniami wspiera poprawę jakości procesów, efektywność, upraszczanie pracy
  • charakteryzuje się pozytywnym myśleniem, otwartością na zmiany, wychodzeniem z inicjatywą, szukaniem rozwiązań i opanowaniem


Twoim dodatkowym atutem będą: doświadczenie w zarządzaniu obiektami technicznymi/sieciowymi, uprawnienia SEP (eksploatacja powyżej 1kV, dozór powyżej 1 kV) oraz znajomość systemu SAP.

Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie:

  • utrzymanie w sprawności technicznej obiektów biurowych oraz sieciowych
  • planowanie budżetów oraz realizacja zadań w ramach przyjętej strategii inwestycyjnej
  • bieżąca współpraca z Szefem i Zespołem Administracji
  • wspieranie realizacji inwestycji budowlanych oraz remontowych, a w tym: określenie zakresu prac, uzyskiwanie pozwoleń, udział w wyborze wykonawcy, nadzór nad postępem prac, zmiany zakresów, rozliczenie oraz  udział w odbiorach prac
  • optymalizacja działań dot. utrzymania obiektów biurowych i sieciowych w obszarze organizacyjnym, ekonomicznym i technicznym, a w tym udział w podejmowaniu decyzji
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie utrzymania instalacji w budynkach (naprawy i serwisy) oraz ich bieżąca kontrola
  • wyznaczanie standardów w dziedzinie utrzymania technicznego nieruchomości

#TOJASNE
że mamy dla Ciebie

  • atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
  • 2 premie w roku
  • kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
  • dwa dodatkowe dni wolne
  • opiekę medyczną
  • kartę multisport
  • dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
  • sekcje sportowe (squash, piłkę nożną, smocze łodzie)
  • extra gotówka na święta dla pracowników i podarunki dla dzieci
  • konkursy pracownicze

Ogłoszenie archiwalne