Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o., ul. Targowa 25, 03-728 Warszawa.

Inspektor Ochrony Danych

W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: [email protected]

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w zakresie wskazanym:

  • w przepisach prawa pracy ( Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych) w celu bieżącego postępowania rekrutacyjnego (na podst. art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  • w zakresie innych danych, w tym danych do kontaktu będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • w zakresie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 9 ust. 2 lit a RODO)
  • w zakresie przyszłych rekrutacji będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom i organom upoważnionym do przetwarzania tych danych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w ramach bieżącego procesu rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. usunięcia danych osobowych;
  5. wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Wycofanie zgody

Możecie Państwo w każdym czasie cofnąć wyrażoną zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Totalizator Sportowy

Administrator salonów gier na automatach

Totalizator SportowyO firmie

Totalizator Sportowy

Straganiarska 31/33

Gdańsk

W związku z ciągłym rozwojem spółki, firma poszukuje kandydatów na stanowisko:

Administrator salonów gier na automatach

Miejsce pracy: Gdańsk

Będziesz odpowiedzialny za:

  • koordynację procesu otwierania salonów gier,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z pracą salonów,
  • kontakt z właściwymi urzędami, w tym przygotowywanie wniosków i dokumentacji,
  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących funkcjonowania punktów,
  • monitorowanie pracy salonów oraz wdrażanie zmian usprawniających ich działanie,
  • obsługę graczy: udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji związanych z grami,
  • zamawianie materiałów marketingowych oraz eksploatacyjnych do punktów,
  • prowadzenie ewidencji salonów i raportów z ich działalności,
  • analizę i zgłaszanie potrzeb związanych z zatrudnieniem oraz udział w procesie rekrutacji pracowników,
  • koordynowanie procesu związanego z rozliczeniami finansowymi w salonach,
  • koordynację procesu szkoleń w punktach,
  • monitorowanie ciągłości działania punktów.

Szukamy osób, które:

  • potrafią koordynować kilka zadań równocześnie,
  • mają doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów,
  • posiadają umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • mają wysokie zdolności komunikacyjne,
  • posiadają minimum średnie wykształcenie,
  • są dyspozycyjne i gotowe do częstych wyjazdów służbowych,
  • znają obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • posiadają prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

W związku z ciągłym rozwojem spółki, firma poszukuje kandydatów na stanowisko:

Administrator salonów gier na automatach

Będziesz odpowiedzialny za:

  • koordynację procesu otwierania salonów gier,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji związanej z pracą salonów,
  • kontakt z właściwymi urzędami, w tym przygotowywanie wniosków i dokumentacji,
  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących funkcjonowania punktów,
  • monitorowanie pracy salonów oraz wdrażanie zmian usprawniających ich działanie,
  • obsługę graczy: udzielanie informacji, przyjmowanie, rejestrowanie, analizowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji związanych z grami,
  • zamawianie materiałów marketingowych oraz eksploatacyjnych do punktów,
  • prowadzenie ewidencji salonów i raportów z ich działalności,
  • analizę i zgłaszanie potrzeb związanych z zatrudnieniem oraz udział w procesie rekrutacji pracowników,
  • koordynowanie procesu związanego z rozliczeniami finansowymi w salonach,
  • koordynację procesu szkoleń w punktach,
  • monitorowanie ciągłości działania punktów.

Szukamy osób, które:

  • potrafią koordynować kilka zadań równocześnie,
  • mają doświadczenie w przygotowywaniu analiz i raportów,
  • posiadają umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • mają wysokie zdolności komunikacyjne,
  • posiadają minimum średnie wykształcenie,
  • są dyspozycyjne i gotowe do częstych wyjazdów służbowych,
  • znają obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • posiadają prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatna Opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Dodatkowe Ubezpieczenie
  • Kursy i szkolenia
  • Dofinansowanie do nauki Języków Obcych
  • Cykliczne Eventy Firmowe
  • Wolontariat
  • Bilety na wydarzenia Sportowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne