Ta oferta pracy jest nieaktualna od 137 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator Sklepu Internetowego

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    To firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Powstała w Łodzi w 2005 roku. Jesteśmy generalnym dystrybutorem 5 zagranicznych Firm w Polsce produkujących wysokiej klasy odzież i obuwie dedykowane branży outdoorowej. W związku z dynamicznym rozwojem firmy obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

    Administratora Sklepu Internetowego

    Miejsce pracy: Łódź
    Nr ref.: Nr Ref. PMG/01/2019/ASI

    Zadania:

    • Obsługa internetowa sprzedaży detalicznej
    • Wystawianie paragonów i faktur
    • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
    • Obsługa zwrotów i wymiany towarów
    • Obsługa aukcji na Allegro
    • Aktualizacja oferty na stronie www
    • Obsługa portali społecznościowych typu Facebook i Instagram
    • Kontakt telefoniczny z Klientem

    Wymagania:

    • Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz B2C
    • Mile widziana znajomość języka angielskiego
    • Doświadczenie w branży odzieżowej będzie dodatkowym atutem
    • Samodzielność, odpowiedzialność za powierzone działania, komunikatywność
    • Znajomość środowiska Presta, Woocommerce
    • Znajomość pakietu Office
    • Wysoka kultura osobista

    Oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w zgranym zespole
    • Możliwość pracy i rozwoju w Firmie o unikalnym na rynku profilu
    • Przyjazną atmosferę pracy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)