Administrator Sprzedaży

Klient Pracuj.plO firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    14 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Nasz Klient,
poszukuje osoby na stanowisko:
Administrator Sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • obsługa bazy danych Klientów;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej procesu sprzedaży pojazdów nowych i używanych;
  • wystawianie faktur związanych ze sprzedażą pojazdów nowych i używanych;
  • prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zarządzeniami i schematem obiegu dokumentów;
  • współpraca z serwisem, dealerami, Klientami oraz firmami zewnętrznymi;
  • kontrola stanu pojazdów i ich rejestracja;
  • administrowanie internetowymi ofertami sprzedaży pojazdów używanych;
  • przygotowywanie pojazdów do wydania Klientom;
  • bieżące wsparcie w obsłudze Klientów Oddziału.

Kogo szukamy?

Osoby, która:

  • posiada wykształcenie minimum średnie;
  • ma doświadczenie w pracy administracyjnej w branży motoryzacyjnej;
  • dobrze zna pakiet MS Office, szczególnie MS Excel;
  • posiada prawo jazdy kat. B;
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym;  
  • potrafi planować swoją pracę i nadawać zadaniom odpowiednie priorytety;
  • charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą i lubi współpracę z Klientami.

Co oferujemy?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia;
  • możliwość stałego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
  • interesujący pakiet benefitów (m.in. dofinansowanie do posiłków czy nauki języka);
  • sprawne wdrożenie w obowiązki, w tym liczne szkolenia produktowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Grupę Pracuj sp. z o.o., działającą jako agencja doradztwa personalnego (Grupa Pracuj, my), danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.

W związku z tym, że poszukujemy pracowników dla naszych klientów (potencjalnych pracodawców), po dokonaniu selekcji aplikacji i uzyskaniu Twojej odrębnej zgody na dalszym etapie rekrutacji, udostępnimy Twoje dane osobowe do określonego potencjalnego pracodawcy. Po przekazaniu Twoich danych osobowych, potencjalny pracodawca stanie się administratorem Twoich danych osobowych i otrzymasz od niego dodatkowe informacje, w jaki sposób on przetwarza Twoje dane osobowe. Twoja zgoda jest dobrowolna i w każdym czasie możesz ją cofnąć, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod formularzem aplikacyjnym na dalszym etapie aplikowania.

Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252
Nasz Klient,
poszukuje osoby na stanowisko:
Administrator Sprzedaży

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • obsługa bazy danych Klientów;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej procesu sprzedaży pojazdów nowych i używanych;
  • wystawianie faktur związanych ze sprzedażą pojazdów nowych i używanych;
  • prowadzenie sprawozdawczości zgodnie z zarządzeniami i schematem obiegu dokumentów;
  • współpraca z serwisem, dealerami, Klientami oraz firmami zewnętrznymi;
  • kontrola stanu pojazdów i ich rejestracja;
  • administrowanie internetowymi ofertami sprzedaży pojazdów używanych;
  • przygotowywanie pojazdów do wydania Klientom;
  • bieżące wsparcie w obsłudze Klientów Oddziału.

Kogo szukamy?

Osoby, która:

  • posiada wykształcenie minimum średnie;
  • ma doświadczenie w pracy administracyjnej w branży motoryzacyjnej;
  • dobrze zna pakiet MS Office, szczególnie MS Excel;
  • posiada prawo jazdy kat. B;
  • zna język angielski w stopniu komunikatywnym;  
  • potrafi planować swoją pracę i nadawać zadaniom odpowiednie priorytety;
  • charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą i lubi współpracę z Klientami.

Co oferujemy?

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia;
  • możliwość stałego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
  • interesujący pakiet benefitów (m.in. dofinansowanie do posiłków czy nauki języka);
  • sprawne wdrożenie w obowiązki, w tym liczne szkolenia produktowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne