Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Administrator Systemów Biznesowych

GRECOS HOLIDAY sp. z o.o.O firmie

  • Dąbrowskiego 79A, Poznań
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

GRECOS HOLIDAY sp. z o.o.

Dąbrowskiego 79A

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za poprawne funkcjonowanie systemów i aplikacji wspierających procesy i operacje biznesowe poprzez weryfikację ich wydajności, monitorowanie KPI, optymalizację.

  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów użytkowników systemów biznesowych – 2 linia wsparcia oraz szkolenia użytkowników.

  • Definiowanie i wdrażanie Dobrych Praktyk oraz Polityk w obszarze zarządzanych systemów.

  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo informacji zawartych w systemach biznesowych.

  • Udział w projektach wdrożeniowych i rozwojowych systemów biznesowych,

  • Współpraca z dostawcami systemów.

Nasze wymagania

  • Praktyczna znajomość jednego z poniższych systemów biznesowych: CRM Dynamics, Power BI, Microsoft365 (Sharepoint, Teams), ERP,

  • Znajomość zagadnień w obszarach biznesowych.

  • Doświadczenie w prowadzeniu analiz zgłaszanych potrzeb biznesowych.

  • Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych.

  • Łatwość szybkiego przyswajania i przekazywania wiedzy.

  • Komunikatywność oraz dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.

  • Możliwość tworzenia oraz kreowania nowych pomysłów i rozwiązań w naszym dziale IT.

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.

  • Pełną wyzwań pracę oraz możliwość rozwoju zawodowego.

  • Prywatny pakiet medyczny, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, karta MutiSport.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

GRECOS HOLIDAY sp. z o.o.

Grecos Holiday to wiodący organizator wakacyjnych wyjazdów do Grecji. Firma należy do liderów na rynku touroperatorów w Polsce. Organizator wyjazdów indywidualnych oraz grupowych dla firm.

Starając się zaspokajać potrzeby najbardziej wymagających klientów, co roku odkrywa nowe kierunki wyjazdowe. Jako specjalista wyjazdów wakacyjnych do Grecji, oferuje największy wybór słonecznych greckich plaż organizując Wielkie Greckie Wakacje dla setek tysięcy Polaków.

Na sukces Grecosa pracuje zespół profesjonalistów, dla których Grecja nie jest tylko turystyczną destynacją, ale przede wszystkim wielką pasją! Jej efektem jest kompleksowo przygotowana propozycja wyjazdów turystycznych, na którą składają się przelot, pobyt w hotelu, ubezpieczenie, transfery oraz profesjonalna opieka rezydentów, która rozpoczyna się od odprawy i trwa przez cały pobyt.

Przewiń do profilu firmy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną.