Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Administrator Systemów Contact Center

GK FarmacolO firmie

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 18 sie 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój i utrzymanie systemów Contact Center (Alcatel, Avaya, Asterisk), administracja routing numerami; administracja kolejkami, skils oraz alternatywnymi drogami routingu dla kanału głosowego, mailowego oraz chat'owego; administracja automatycznymi kampaniami outband’owymi oraz bazą interakcji z klientami, konfiguracja i modyfikacja IVRów zgodnie z wymaganiami businessu, umiejętność pisania skryptów routing’owych w oparciu o system AVAYA i ALCATEL.

  • Rozwój i utrzymanie systemów telefonii biznesowej opartej na rozwiązaniu Alcatel, Avaya, Asterisk, Panasonic, Slican,

  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń telekomunikacyjnych (serwery, media Gateway, konwerter E1, karty NPRAE, PRA2, bramki GSM, siłownie),

  • Aktywne uczestniczenie w projektach wdrożeniowych nowych środowisk,

  • Współpraca z wewnętrznym klientem biznesowym oraz operatorami telekomunikacyjnymi,

  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej i procesowej,

  • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów technicznych,

  • Współpraca z innymi działami i zespołami IT.

Nasze wymagania

  • Kierunkowe wykształcenie z dziedziny IT (telekomunikacja, informatyka,),

  • Znajomość rozwiązań systemów głosowych PBX / Contact Center,

  • Znajomość rozwiązań tele /video – konferencyjnych,

  • Znajomość technologii VoIP, VOICE,

  • Znajomość usług telekomunikacyjnych w zakresie : voice / voip / GSM / data,

  • Doświadczenie w administrowaniu systemami Alcatel&Lucent, Avaya Aura Contact Center,

  • Znajomość zagadnień i obsługi AD,

  • Doświadczenie w pracy z klientem biznesowym,

  • Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania problemów,

  • Punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności,

  • Silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej,

  • Podstawowa wiedza i umiejętności sieciowe ( poziom CCNA ).

Mile widziane

  • Znajomość systemów z rodziny Linux ( w tym usługi mail / dns / dhcp / www ),

  • Znajomość systemów wirtualizacji (VMware, XenCenter),

  • Znajomość zagadnień sieciowych i protokołów routingu,

  • Certyfikaty świadczące o ukończeniu szkoleń / kursów kierunkowych,

  • Znajomość metodyki ITIL,

  • Język angielski minimum na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,

  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej w stabilnej branży

  • pakiet benefitów: pakiet sportowy, pakiet zdrowotny, ubezpieczenie na życie

  • umowa zlecenie/umowa o pracę

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • program rekomendacji pracowników

GK Farmacol

GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania.

Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć

w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie…

Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.

Przewiń do profilu firmy

Firma zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.