Oferta pracy

Administrator Systemów E- Commerce

RTV EURO AGDO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Jesteśmy polską firmą od 30 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji funkcjonuje ogólnopolska Sieć Sklepów RTV EURO AGD, największy sklep internetowy w Polsce – http://www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyny Centralne i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

Administrator Systemów E- Commerce

Twoje zadania:

  • pełnienie nadzoru i opieki technicznej nad systemami informatycznymi, w szczególności nad systemami e-commerce,
  • nadzór nad prawidłowym działaniem systemów e-commerce, rozwiązywanie bieżących problemów w ich funkcjonowaniu,
  • obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem aplikacji i systemów,
  • przygotowywanie i wdrażanie zmian w aplikacji we współpracy z dostawcami wewnętrznymi/zewnętrznymi,
  • współpraca z dostawcami zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi,
  • zbieranie i analiza wymagań potrzeb biznesowych, definiowanie zakresu zmian,
  • współpraca z klientami wewnętrznymi, z zespołem analityków, tworzenie scenariuszy testowych, przeprowadzanie testów, 
  • utrzymywanie i opieka nad rozwiązaniem do testów automatycznych, 
  • współpraca z podwykonawcami, współrealizowanie prac, testowanie i odbiór rozwiązań, koordynacja wdrożeń,
  • tworzenie dokumentacji.

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • praktyczna znajomość narzędzi takich jak: Kibana, Grafana, Elasticserach,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • łatwość w nawiązywaniu oraz utrzymywaniu dobrych relacji z interesariuszami biznesowymi,
  • znajomość sieci komputerowych oraz standardów i technologii stosowanych w Internecie,
  • umiejętność wyciągania wniosków oraz kreowania rozwiązań,
  • zdolności analitycze,
  • odpowiedzialność i samodzielność,
  • znajomość HTML i JavaScript.

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w pracy w środowisku Agile (Kanban / SCRUM),
  • znajomość Google Analytics,
  • znajomość języka SQL,
  • doświadczenie programistyczne,
  • znajomość trendów rynkowych i technologicznych w branży retail (e-commerce),
  • znajomość procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w firmach handlowych.

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony,
  • udział w ciekawych projektach,
  • kontakt z najnowszymi technologiami,
  • możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia,
  • pracę w środowisku Ekspertów, w dużej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej,
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, programu MultiSport oraz ubezpieczenia na życie,
  • super atmosferę: bezpośredni kontakt, pozytywne podejście, wzajemny szacunek,
  • bezpłatny parking.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy