background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Administrator Systemów Informatycznych

TREFLO firmie

TREFL

Kontenerowa 25

Śródmieście

Gdynia

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • utrzymanie i zarządzanie infrastrukturą IT opartą o systemy Windows oraz Linux
  • instalowanie, konfigurowanie i utrzymanie usług tj. serwery aplikacji i bazy danych
  • monitorowanie serwerów w celu zapewnienia stabilności i podejmowanie proaktywnych działań w celu zapobiegania problemom
  • diagnoza i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów
  • zapewnienie odpowiedniego poziomu zabezpieczeń serwisów wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
  • dokumentowanie podejmowanych działań
  • tworzenie i utrzymywanie dokumentacji infrastruktury IT
  • weryfikacja zgodności działania systemów z wymaganiami
  • udział we wdrażaniu oraz utrzymywaniu rozwiązań IT

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym
  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • znajomość Windows Server: Active Directory, DNS, DHCP, RADIUS, GPO, File Server
  • znajomość relacyjnych baz danych (MS SQL Server, Oracle)
  • znajomość rozwiązań Microsoft 365 oraz Azure
  • podstawowa znajomość powłoki PowerShell i Bash
  • umiejętność konfiguracji usług (serwery WWW, FTP, NFS)
  • znajomość systemów firewall/VPN
  • znajomość zagadnień wirtualizacji (VMware)
  • doświadczenie w pracy z systemami backup (np. Commavault, Networker)
  • znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN
  • umiejętność diagnostyki problemów systemowych, usuwania awarii i usterek
  • determinacja w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych
  • analityczne podejście w diagnozowaniu zgłaszanych problemów
  • komunikatywność oraz umiejętność współpracy

To oferujemy

  • wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
  • zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie grupowe
  • karty rekreacyjno - sportowe
  • rabaty na produkty
  • karnety na mecze
  • rabaty na eventy na Ergo Arenie
  • inicjatywy pracownicze

KONTAKT DO REKRUTERA

Anna Mańkowska

Specjalista ds. Personalnych

email: [email protected]

tel.: 58 666 7305

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów naszych przyszłych pracowników.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Administrator Systemów Informatycznych, Kontenerowa 25, Śródmieście, Gdynia